Vraag

Mijn systeem werkt na aantal jaar nog niet. Blijf op kosten gejaagd te worden door advies over bekabelen en een Boost aanchaffen.

  • 16 November 2020
  • 8 reacties
  • 189 Bekeken

Badge +1

Sonos blijft maar uitvallen. Boxen vallen vaak helemaal weg. Probleem is voornamelijk als ik afspeel van spotifylijst in de Sonosapp. 

Spoel ik een nummer even terug? Vallen meeste boxen weg. Klik ik handmatig door naar vorig of volgend nummer? Weer alles weg. 

Waarom geven jullie advies over het aanschaffen van een Boost terwijl dit niets helpt? Geldklopperij!

 

Laatste diagnose: 595375735


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7

Ik begrijp dat je een erg vervelend, en naar het lijkt ondanks alles nauwelijks oplosbaar, probleem hebt. Desondanks: twee topics openen binnen vier weken (https://nl.community.sonos.com/installatie-en-gebruik-229100/na-1-5-jaar-jaar-nog-steeds-haperend-systeem-6772270) en steeds dezelfde reactie toevoegen op een aantal posts leidt alleen maar tot verspreide antwoorden en niet tot een duidelijke beantwoording.

Reputatie 7
Badge +3

En gelukkig kan je alles binnen redelijke termijn retourneren wanneer het niet blijkt te werken. 
Misschien eens overstappen van Spotify op Deezer om te zien of dat wel werkt.

Reputatie 6
Badge +3

 
Misschien eens overstappen van Spotify op Deezer om te zien of dat wel werkt.

Haha, dat is dus precies wat 106rallye bedoelt…..dat advies was `m in die vorige post ook al gegeven. Zonde van een ieders tijd dit.

Badge +1

 
Misschien eens overstappen van Spotify op Deezer om te zien of dat wel werkt.

Haha, dat is dus precies wat 106rallye bedoelt…..dat advies was `m in die vorige post ook al gegeven. Zonde van een ieders tijd dit.

Vriend, luister.. zoals ik daar ook al zei vind ik het te zot voor woorden dat ik dan een betaalde andere muziekstreamdienst moet nemen terwijl ik er al een heb. Die gratis bij mijn mobielabonnement zit. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik ga niet steeds allerlei draadjes teruglezen wat je waar geschreven hebt.

Je zou op zijn minst een test kunnen doen of dat wel werkt. Ik blijf het vreemd vinden dat je het probleem vooral bij spotify ervaart. Maar laat verder maar, ik heb niet de indruk dat je echt geholpen wilt worden. 

Reputatie 6
Badge +3

te zot voor woorden dat ik dan een betaalde andere muziekstreamdienst moet nemen terwijl ik er al een heb. Die gratis bij mijn mobielabonnement zit. 

Deezer premium is 3 maanden gratis, TuneIn Radio is gratis, kun je zelf eens wat proberen want zoals Erooij al schrijft, het blijft vreemd dat je het probleem alleen bij Spotify hebt. 

Reputatie 5
Badge +3

Laat maar mannen…….Deze meneer heeft zijn mening al gevormd.
Geen energie insteken verder.

Reputatie 6
Badge +3

Inderdaad Langbeest, dit is Mission Impossible.