Mijn Sonos systeem werkt erg traag en valt nu ook regelmatig weg.

  • 6 February 2022
  • 5 reacties
  • 1629 Bekeken

Dag, mijn Sonos Play:5 (gen 1) valt sinds kort steeds weg. Ik speel muziek via Spotify.

Ook is het systeem al geruime tijd zeer traag. Er zit zelfs een vertraging van een aantal seconden op de analoge poort waar een platenspeler op is aangesloten.

Diagnosenummer is 636567455.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer je een reactie op d3 diagnose wenst dan zal je morgen even contact moeten opnemen met Sonos. Hier worden geen diagnoses meer uitgelezen.

de boel al eens opnieuw opgestart, incl de router?

Reputatie 7

Gebruik je een Bridge?

Sinds een half jaar niet meer omdat ik begrijp dat die niet meer ondersteund wordt. Is het toch aan te raden om die weer aan te sluiten?

Reputatie 7

De Bridge werkt niet met de nieuwere software (S2) van Sonos inderdaad, en kan bovendien uitvalsverschijnselen gaan vertonen, met de gevolgen die jij aangeeft, maar die dus bij jou niet door de Bridge komen.

Nu de Bridge je goed beviel en je nu toch (wifi) problemen hebt is de Sonos Boost misschien iets voor je. Mocht je tips op het forum willen, dan moet je iets meer uitleggen over je netwerk

Badge +2

Hallo @hpmook 

 

Welkom op Sonos community!

Een veel voorkomende reden als het gaat om een ​​luidspreker die regelmatig uit het systeem valt, is interferentie. Er zijn twee soorten interferentie, draadloos of bedraad. 
Om interferentie met een van deze opties te verminderen, kunt je deze link op onze site bekijken: https://support.sonos.com/s/article/3286?language=nl_NL


Als het probleem zich blijft voordoen, raad ik je aan, evenals degenen voor mij, telefonisch contact met ons op te nemen om samen de diagnose te lezen en jouw netwerk te begrijpen.