Vraag

Mijn play 5 gen 2 werkt niet

• 24 February 2018
  • 5 reacties
  • 196 Bekeken

Hallo allen,

Mijn play 5 werkt niet meer. Na dat ik de sonos box een andere plek heb gegeven (letterlijk 2 meter verder) dan waar die stond. Sindsdien kan ik de box niet meer terug vinden op mijn app. Al een keer gereset en geprobeerd om hem op nieuw te linken met mijn sonos app helaas geen succes. Het lampje blijft nu rood knipperen. Wie kan mij verder helpen?
De rest van mijn sonos apparatuur werkt wel gewoon.

Groetjes Arjan

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Als u de Play:5 met ethernet kabel aansluit op uw netwerk, verschijnt de speaker dan?
indien deze dan verschijnt, graag een diagnose aanmaken en dit nummer naar mij terug koppelen.
Dag tim,
Ik heb hem aangesloten en een diagnose gemaakt. Dit nummer kwam naar voren 1226464909 is dit een juist nummer?
Reputatie 7
Badge +2
Dag tim,
Ik heb hem aangesloten en een diagnose gemaakt. Dit nummer kwam naar voren 1226464909 is dit een juist nummer?

Inderdaad het correcte nummer.
Heb je een mail verzonden waar ik graag antwoord op terug zie.
Hoi,
1 van mijn sonos play 5s doen het niet meer. Wifi niet meer zichtbaar ethernet wel maar geen geluid. Diagnose nummer: 599860287.
Verder heb ik een beam 2 sonos play 3s en 2 play 1s in dit geluidsysteem. Wat moet ik doen?

Dianne
Reputatie 5
Badge +2
Beste Dianne552, het blijkt dat de Play:5 defect is. We hebben je een email gestuurd met een vraag om wat meer informatie, zodat we de omruiling kunnen regelen.