Vraag

Mijn iPhone niet in menu

• 18 December 2015
  • 10 reacties
  • 649 Bekeken

Mijn iPhone is niet te zien in het menu van Sonos waardoor ik de muziek op mijn iPhone niet kan afspelen. Op mijn iPad gaat dit wel goed. Vraag is hoe ik mijn iPhone zichtbaar krijg in het menu?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Welkom op het forum.

Vraag is hoe ik mijn iPhone zichtbaar krijg in het menu?
Beschikt de iPhone wel over de nieuwste software-versie van de Sonos-controller?
Ik neem aan van wel, heb hem namelijk week geleden gedownload en hem paar dagen geleden nog bijgewerkt.
Reputatie 3
Badge +2
Als je kijkt in de Sonos-app op je iPhone zie je linksboven 3 horizontale streepjes. Als je daarop tikt opent zich het hoofdmenu met als 4e optie 'op deze iPhone'. Is dat bij jou ook het geval?
Nee dus 😞
Reputatie 3
Badge +2
Staat er wel muziek op de iPhone?
Ja!
Reputatie 3
Badge +2
Als je er zeker van bent dat de iPhone muziekbestanden bevat en als je zeker weer dat alle Sonos-componenten op dezelfde softwareversie zitten en dat je iPhone op hetzelfde wifi-netwerk zit als de Sonoscomponenten en als je alles op het netwerk (router, printer, telefoons, computers, etc.) al opnieuw hebt opgestart zonder resultaat, dan zou ik contact opnemen met de Sonos-helpdesk: 0800 - 0234361 (gratis), ma t/m vrij 10:00 - 20:00 uur en za 10:00 - 18:00 uur.
Zal router nog even opnieuw opstarten, dat heb ik nog niet geprobeerd en anders bel ik de helpdesk. Dank voor je hulp!
Reputatie 5
Badge +2
Zal router nog even opnieuw opstarten, dat heb ik nog niet geprobeerd en anders bel ik de helpdesk. Dank voor je hulp!

Controleer nog even op de Iphone of de liedjes wel fysiek op de Iphone staan en niet in de cloud. Dit is te zien als je naar Muziek gaat op de telefoon en het album of liedjes beschikbar maakt voor offline afspelen. Dit zorgt ervoor dat de muziek fysiek op de telefoon gezet wordt, als dat gebeurt is zou de optie 'deze Iphone' wel moeten verschijnen in de app.
Check, thats it! Dank dank Ryan A!