Beantwoord

Meerdere sonos boxen in spotify connect devices list

• 11 May 2018
  • 8 reacties
  • 750 Bekeken

Gisteren mijn eerste Sonos (one) aangeschaft. Installatie lukte eerste keer niet , tweede keer wel via wifi. Echter (op mijn eigen wifi) in mijn beschikbare apparaten lijst van Spotify staat de Sonos box er 4x tussen (met 1 kan ik verbinden, 3 niet). Wanneer ik 4g heb staan er uiteraard geen beschikbare apparaten, maar op een ander wifi netwerk (bijv werk) staan er toch 3 Sonos boxen waarmee ik uiteraard geen verbinding kan maken, want die 3 Sonos boxen doelen dus op degene die bij mij thuis staan. Van alles gedaan (spotify uitgelogd op alle apparaten, verwijderd, password veranderd, Sonos ingetrokken bij spotify) maar op alle apparaten komen de 4 Sonos boxen terug komen. Op mijn iPhone 8plus staan er 3 puntjes bij beschikbare apparaten en kan je op vergeet apparaat drukken. Er komt dan een vinkje in beeld, maar alle 4 Sonos boxen blijven ertussen staan. Ook staat er onder apparaat vergeten kamers groeperen, dan wordt je doorgelinkt naar Sonos, maar daar staat keurig die ene box in de woonkamer. Al contact met spotify gehad maar zij kunnen mij verder niet helpen. Erg vervelend dat er continu 4 beschikbare apparaten tevoorschijn komen. Hoop dat iemand kan helpen!
icon

Beste antwoord door Jos2373 30 January 2019, 11:31

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Wil je verzoeken hier telefonisch contact over op te nemen.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Beide gratis nummers bereikbaar van Maandag t/m Vrijdag van 10:00 tot 18:00
Dit probleem heb ik sinds vandaag ook. Meerdere (dezelfde) sonos boxen in spotify connect devices list. Zowel op meerdere mobiel als op de laptop. Ik heb een groep huiskamer en keuken. en de spotifylijst staat: huiskamer, nog een keer huiskamer, keuken+1 en Keuken. Met geen van de apparaten kan ik vanuit Spotify verbinding maken, noch kan ik ze verwijderen met de instelling "Dit apparaat vergeten". De Spotify app heb ik al verwijderd en opnieuw geinstalleerd ook de wachtwoorden zijn gereset. Helaas niks mocht helpen. Weet iemand hier een oplossing voor. BVD
Reputatie 2
Badge +2
Oplossing....... bellen misschien!?
opgelost
opgelostkan je vertellen hoe? Zelfde probleem hier. Hele dag met @Spotifycares bezig geweest maar het probleem is niet opgelost. Zou je erg dankbaar zijn
Eigenlijk weet ik niet precies wat ik gedaan heb. Spotify opnieuw geïnstalleerd op mijn mobiel en een wachtwoord aangevraagd. Bij de Sonos alle stekkers een keer er uit gehaald. De volgende dag was alles weer goed.. hopelijk helpt dit bij jou ook.
opgelostkan je vertellen hoe? Zelfde probleem hier. Hele dag met @Spotifycares bezig geweest maar het probleem is niet opgelost. Zou je erg dankbaar zijn
SPotify kwam met de suggestie om mijn account op te heffen, alles opnieuw te installeren, nieuwe wachtwoorden, familieleden opnieuw uitnodigen, oude account herstellen, etc. Leek mij te veel gedoe geven en heb daarvoor vriendelijk bedankt. Nu, een paar dagen later, zijn de dubbele (en niet langer bestaande) apparaten uit mijn lijst verdwenen en is alles weer normaal. Schiet mij maar lek, maar kennelijk lost het probleem zichzelf op