Vraag

Meerdere gebruikersprofielen mogelijk?

• 3 December 2017
  • 2 reacties
  • 2835 Bekeken

Ik ben sinds 2 dagen een trots bezitter van een Sonsos soundbar maar ik zit met een vraag waar ik geen oplossing op vind, kan ik meerdere gebruikersprofielen gebruiken op 1 Sonsos systeem? Kan mijn vriendin bvb haar favoriete radiozenders enz. zien in de app op haar iPhone maar niet die van mij? Als ik de Sonos app op haar iPhone installeer dan ziet zij mijn favoriete radiozenders staan die ik in de app op mijn iPhone heb opgeslagen. Toen ik de Sonos app op haar iPhone installeerde heb ik voor "Aansluiten op een bestaand systeem" gekozen bij de configuratie of had ik daar "Nieuw systeem instellen" moeten kiezen? Of heeft dit er niets mee te maken?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
De Sonos installatie kan door meerdere mensen tegelijkertijd gebruikt worden, maar profielen zit er niet in Sonos.
De gegevens worden in de speakers opgeslagen, en elke controller ( Telefoon/Tablet/Computer) leest dit uit.
Dus jullie zullen elkaars favorieten gaan zien verschijnen.
Misschien ooit in de toekomst dat dit naar voren gaat komen, maar voor dit moment is het niet het geval.
Het klopt trouwens dat u een nieuwe installatie hebt aangedrukt, toen is het Sonos systeem ingesteld, waarna de rest van de gebruikers de bestaande installatie knop kunnen gebruiken om te verbinden met het geconfigureerde systeem.
Bedankt Tim