Beantwoord

Meer dan 2 play 1’s als surroundspeaker gebruiken

  • 20 November 2018
  • 5 reacties
  • 558 Bekeken

Beste allemaal,

Inmiddels het Sonos systeem zover uitgebreid dat er nu naast de playbar en playsub ook 3 play 1’s staan en een Sonos one. Nu zou ik graag alle 3 de play 1’s aan het surround willen toevoegen alleen laat de app dit niet toe. Hebben jullie iedeeen naast de derde speaker aan de groep toevoegen?
icon

Beste antwoord door Damon77 22 November 2018, 12:11

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +3
Het is onmogelijk om meer dan 2 surroundspeakers toe te voegen. Er zullen dus ook geen ideeën zijn.
Bij elke oplossing om dit toch te realiseren zal er een mogelijke echo in het geluid ontstaan.
Maar ik wil het wel dus wordt er ooit aan gewerkt ?
Reputatie 7
Badge +3
Daar staat het hel forum vol mee, met wensen. Sonos doet nooit uitspraken over plannen, maar ik schat zo maar in dat deze er nooit zal komen. Het is volkomen onlogisch om in een surround omgeving 1 extra speaker toe te voegen. Dit voegt niets toe aan de geluidsbeleving, sterker nog het zou heel vreemd gaan klinken want welk kanaal moet naar die speaker gestuurd gaan worden?
Maar ach, ik ben ook zomaar iemand die iets op dit forum schrijft. Misschien luistert Sonos wel naar jou omdat jij het wilt. ?
Laten we het hopen voor meer dan 20.000 euro geïnvesteerd
Reputatie 3
Badge +2
Ik snap niet zo goed wat de hoeveelheid die je er in geinvesteerd hebt er iets mee te maken heeft? Het is geen functionaliteit waar Sonos mee adverteert. Sonos ondersteunt 5.1 geluid, de Playbar/base en Beam zijn allen 3.0 speakers + twee achterspeakers maakt 5.0 + een Sub maakt 5.1, een extra speakers (die je wel met het geheel kunt groeperen), voegt hier helemaal niks aan toe, ik verwacht ook niet dat dit gaat gebeuren. Mocht Sonos 7.1 gaan ondersteunen dan is het wellicht een optie, maar dat gaat voor de Playbar en Base zeker niet gebeuren aangezien 7.1 niet over optisch uitgestuurd kan worden.