Vraag

meedere televisies

  • 21 December 2020
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

Hoi. Ik heb een beam in de kamer. Nu wil ik een tweede tv aansluiten op het sonos systeem. Hoe kan ik dit doen? Moet ik dan een 2e soundbar aanschaffen? En gaat dit werken?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt met “een tweede tv aansluiten op het Sonos systeem”. Wil je het geluid van de tweede TV ergens anders weergeven?

Een Beam of een Arc aan de tweede TV hangen kan gewoon. Geen enkel probleem. Waarom zou je denken dat het niet gaat werken?

Dank voor je reactie. Fijn om te horen. Ik dacht dat je in de app maar 1 tv kon selecteren.

Reputatie 5
Badge +3

Dank voor je reactie. Fijn om te horen. Ik dacht dat je in de app maar 1 tv kon selecteren.

Hier zit wel wat in….kun je 2 surround systemen in je app laten verschijnen??

 

Reputatie 7

Een speaker (of een surround set) is toch gewoon een kamer? Waarom zou dat niet kunnen? Wat is het verschil tussen een kamer met 1 speaker, een kamer met 2 mono speakers, een kamer met een stereoset en een kamer met een surround set? Ik zie het niet…… Ik lees ook op de fora over mensen die meerdere soundbars hebben (na aanschaf van de Arc gaat de Beam dan bijvoorbeeld naar de TV boven).

Mocht je toch voorzichtig willen zijn (en waarom niet) dan kun je altijd de nieuwe speaker bestellen bij Sonos zelf - zij hebben een lange probeertijd, waarna de speaker evt. terug zou kunnen. Ik heb er echter alle vertrouwen in dat het gewoon werkt.

Dank voor je uitgebreide reactie.  Zijn er ook nog andere manieren om een TV als geluidsbron op te nemen in het sonos systeem?  Mijn kleine hangende tv in de keuken combineren met een grote beam is wat lastig.

Reputatie 7

Ja en nee. De soundbars van Sonos zijn de beste mogelijkheid om geluid van een TV in het Sonos-systeem te krijgen. Je kunt wel iets regelen met een port of een Five en een evt. analoge uitgang van de TV, maar dan heb je 70ms delay. En echt goedkoper wordt het er ook niet van….