Marmitek AH31 aansluiten op Sonos.

  • 11 February 2022
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

Heb een LG OLED 55CX6LA TV met Sonos Arc + Sub. Arc is aangesloten op de eArc HDMI op TV.

Kan ik via een Marmitek AH31 (tulp naar HDMI) connector een platenspeler aansluiten op een vrije HDMI op mijn tv. Zo ja, kan ik dan het geluid van de platenspeler beluisteren via mijn Arc/Sub ?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Je zou het kunnen proberen. Maar dan geeft je TV dus zwart beeld als je afspeelt. Wat het bovendien voor de kwaliteit van het geluid doet vraag ik mij af - daar heb je de platenspeler toch voor.

De Sonos oplossing hiervoor is de Port (of een Five als je een extra speaker wilt).

Hartelijk dank voor de snelle reaktie. Ik denk dat ik voor de Five ga. een zwart beeld is geen probleem, heb ik nu ook als ik mijn dvd/cd-speler gebruik. Ik kan dan het beeld van mijn tv uitschakelen.

Ik ga mijn Arc + Sub uitbreiden met 2 Five's. Kan ik als deze set samen aangesloten is een platenspeler aan een Five aansluiten en heb ik dan geluid over het hele systeem? Ik heb ergens gelezen dat de lijnuitgang op de Five dan niet meer werkt …. klopt dat ?

Reputatie 7

Klopt. Zie https://support.sonos.com/s/article/4837?language=nl_NL.