Beantwoord

Krakend geluid op playbase

• 29 August 2018
  • 4 reacties
  • 968 Bekeken

Beste,

Heb mijn playbase samen met mijn subwoofer al reeds 8 maand. In het begin ging alles vlekkeloos maar na een paar maand begon deze te kraken van geluid. Op 1 of andere manier was deze na verloop van tijd over gegaan.

Nu vorige week was het terug weer van dat. Een enorm krakend en onderbrekend geluid.

Eerst dacht ik dat het via mijn geluid van mijn tv moest zijn die met optische kabel is verbonden. Maar als ik online muziekdiensten gebruik is het net hetzelfde probleem.

Mijn gegevens:

Nvidia Shield Tv
Surround: alwayson
Stereo upmix (upmix stereo streams 5.1 pcm): on
-> verbonden met hdmi naar tv

Samung tv
Model: UE48J6200AW
Type No: UE48J6200
HDMI audio format: PCM
Audio format: PCM
Dolby digital comp: rf
-> verbonden met optische kabel naar playbase

Ondernomen acties:
* Rechtstreeks op tv afgespeeld zonder nvidia shield-> nok
*Playbase terug naar fabrieksinstellingen geplaatst (gerest) -> nok
* Rechtstreekse verbinding met ethernetkabel -> nok

Diagnose nummer: 1225891040

Toch stilaan aan het beu geraken.. voor zo`n dure speakers verwacht ik iets minder miserie.

Mvg
icon

Beste antwoord door Bob M 18 September 2018, 16:33

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Iorwel, vervelend om te horen dat je zoveel problemen hebt ondervonden met je Playbase. Dank je wel voor de diagnose, deze is enkel blanco dus ik kan er niks uit opmaken. Ik verzoek je om de Sonos-apparaten van het stroom te halen en er opnieuw op te zetten. Doe dit graag ook even met je modem en een eventuele router of switch als Sonos daarmee verbonden is. Wanneer je dit hebt gedaan verzoek ik je nogmaals om een diagnose te maken en het nummer hier te plaatsen.
Beste,

Alvast bedankt voor de snelle reactie.

Het was weer even goed. Daarom dat ik aan het wachten was voor te antwoorden. Maar blijkbaar zou het opnieuw zijn. Dus stuur ik vanavond zeker het diagnose nummer door.

Mvg,

Lorenzo
Was even weg het probleem maar het is er nu terug:
826299951
Reputatie 5
Badge +2
De diagnose is niet goed uit te lezen, wat op een netwerkprobleem kan wijzen.
Om dit op te lossen kun je het beste ons bellen. Ons nummer vind je hier.