Vraag

Krakend geluid beide Sonos Play One's.

  • 22 February 2021
  • 2 reacties
  • 396 Bekeken

 

Hoi . Ik heb een soortgelijk probleem als wat ik hier op deze community site heb gelezen. Ik heb een LG Oled  verbonden via HDMI-arc  aan de playbar ARC.  Volledige setup is met Sub, playbar en 2 sonos  play one als surroundspeakers.  Deze heb ik onlangs vervangen voor de oudere Sonos Play 1. Beide speakers kraken. Alles werkte perfect met de oude speakers. Met de nieuwe speakers merk ik op dat ik op beide speakers een krakend geluid hoor.  Dit gebeurd uitsluitend op de play one's en alleen wanneer er geen geluid is op de TV. Bijvoorbeeld wanneer ik een uitzending pauzeer of gewoon als er even geen geluid is.  Het is alleen op de 2 play one speakers achter. De playbar en Sub blijven goed. Ik heb eerst beide oude surroundspeakers verwijderd via de app.  Daarna de nieuwe surroundspeakers weer toegevoegd en als surround ingesteld. Getuned met trueplay.  Geluid is perfect alleen dat gekraak bij stiltes is erg vervelend. Heb alles nog een keer gereset, router uit en aan gezet, opnieuw getuned, HDMI kabel vervangen, ARC settings aangepast maar het gekraak blijft. Iemand enig idee? Bij voorbaat dank! Edwin


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hi Edwin, jammer om te horen dat je dit probleem hebt. Zou je ons willen bellen hierover? Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

Hoi Frank,

Nog bedankt voor je reactie.  Ik moet nog even een geschikt moment vinden om contact op te nemen. Tijden van bereikbaarheid vallen samen met mijn werktijden. Ga ik dus zeker nog doen!

Groetjes, Edwin