kpn en sonos

• 21 december 2014
  • 5 reacties
  • 1888 Bekeken

Reputatie 2
Hoi ,
Heb een kpn interactieve ontvanger maar kpn zend niets uit in dolbi digital!
Ik kan dus mijn play 1 niet als surround speaker gebruiken heeft iemand hier een oplossing voor?
Wel als stand alone speaker.
Maar als surround speaker kom er geen.geluid uit.
Gr
Ronald

5 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Welkom op het forum, aproi001!

Maar als surround speaker kom er geen.geluid uit.

Het is me niet geheel duidelijk wat je configuratie is en wat je wilt. Heb je de reguliere installatieprocedure gevolgd? Beschrijf om te beginnen eens je situatie: welk netwerk, wat is bedraad, wat is draadloos, welke muziek wil je beluisteren, waar is die muziek gehuisvest?
Reputatie 2
Hallo,
De playbar is draadloos had een bridge gekocht volgens de mensen van de mediamarkt zou het nu werken,maar niet dus.
Ik weet dat minimaal een sonos product bedraad moet zijn.
Muziek staat op spotify en deezer.
Zoals ik al schreef wilde ik de play1 als surround gaan gebruiken maar kan mijn tv niet op dolby surround zetten alleen bij netflix daar kan ik wel de surround functie kiezen op mijn tv.
Alles was goed geïnstalleerd maar de nederlandse zenders zenden alleen in pcm mode uit!! en dan werkt het niet,alleen als ik de speakers in een kamer plaats zoals woonkamer woonkamer2 en 3. Maar dan kan je alleen het volume niet instellen voor alle 3 de componenten de play1 kan je alle het volume op de speaker zelf regelen.
Reputatie 3
Badge +2
Heb je bij de installatie gebruik gemaakt van de Sonos Desktop Controller? Gratis te downloaden van de Sonos-site. Surround krijg je alleen als de Playbar en de Play:1's verbonden zijn en dat moet via de software worden ingesteld.
Badge
APROI001, je spreekt hier ook in je eerste post van een PLAY1. is dat 1 of 2? want voor surround heb je er wel 2 nodig hé 😉 (L & R) ?

En zoals beynym schreef, best te configureren via software op pc, is het duidelijkste.
Reputatie 2
KPN geeft alleen op de HD zenders soms Dolby Digital door. Niet altijd.

Reageer