Beantwoord

Koppelen Playbar met TV Panasonic TX-48CX400E

• 17 september 2018
  • 5 reacties
  • 591 Bekeken

Hallo,

Ik krijg mijn de afstandsbediening van mijn televisie niet gekoppeld met mijn playbar (aangesloten met optic-out).
De signalen van mijn afstandsbediening worden wel gezien maar niet herkend.

De audio op mijn TV is niet uitgeschakeld, ik vermoed dan ook dat het hiermee te maken heeft.
Kan iemand dit bevestigen?

Heeft iemand ervaring met uitschakelen van audio op een Panasonix CX400 televisie?
icon

Beste antwoord door Frank N 20 september 2018, 15:01

Hey dan heb ik daar overheen gekeken, mijn excuses. Ik vind helaas niks in de handleiding hierover. Probeer graag ook even een andere afstandsbediening nog, dan kunnen we uitsluiten of het mogelijk aan je Sonos-product ligt.
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hey, als je in de app van Sonos opnieuw je afstandsbediening wilt instellen dan reageert de app niet wanneer je op de Volume Plus knop drukt? Werkt dit wel met een andere afstandsbediening?

Om je tv speakers uit te krijgen moet je mogelijk de instellingen van je tv wijzigen naar 'optisch' in plaats van interne speakers. Helaas vind ik geen handleiding van je model tv. Ik vermoed ook dat het volledige modelnummer langer is dan enkel CX400.
Hi Frank,

Het volledige typenummer staat in de topic title :)

Ik heb vanmiddag een reactie gehad vab de panasonic support, dat de CEC uitgeschakeld moet worden. Dit probeer ik vanavond even.
Reputatie 5
Badge +3
Hey dan heb ik daar overheen gekeken, mijn excuses. Ik vind helaas niks in de handleiding hierover. Probeer graag ook even een andere afstandsbediening nog, dan kunnen we uitsluiten of het mogelijk aan je Sonos-product ligt.

Hallo Frank,

Het probleem begint weer te spelen :).

Ik heb mijn geluid op mijn TV uit weten te schakelen, echter laat mijn afstandsbediening zich niet registreren. Het is wel gewoon een IR afstandsbediening.

Een andere afstandsbediening laat zich ook niet registreren. Hoe kan dit komen?

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Frank,

Het probleem begint weer te spelen 🙂.

Ik heb mijn geluid op mijn TV uit weten te schakelen, echter laat mijn afstandsbediening zich niet registreren. Het is wel gewoon een IR afstandsbediening.

Een andere afstandsbediening laat zich ook niet registreren. Hoe kan dit komen?

Wil je vragen ons te bellen zodat we onderzoek kunnen doen naar de infrarood bediening.

Reageer