Vraag

Kan Spotify Premium account niet meer toevoegen na laatste update

• 8 October 2017
  • 5 reacties
  • 1021 Bekeken

Sinds mijn laatste update van de Sonos controller werkt mijn Spotify niet meer op het Sonos systeem. Alles geprobeerd apps opnieuw geinstalleerd echter telkens weer de melding bij koppelen van de service: “Kan Spotify-account niet toevoegen”. De Spotify Premium heb ik al geruime tijd via KPN en heeft altijd goed gewerkt op het Sonos systeem. Wat moet ik doen om het te herstellen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Zie graag een diagnose tegemoet, deze kun je insturen via Instellingen -> Geavanceerde Instellingen.
Ik ben al een tijd bezig om de diagnose te versturen maar telkens de melding dat op dit moment geen diagnose kan worden verstuurd... is er een alternatief?
Reputatie 7
Badge +2
Dit laat meteen zien dat er netwerk problemen zijn als Sonos zijn eigen informatie niet bij onze servers kan afleveren.
Wil je vragen de modem/router en je Sonos apparatuur van het stroom af te halen en opnieuw aan te sluiten.
Graag daarna opnieuw proberen Spotify toe te voegen.
Als dit niet wil werken graag nog een nieuwe diagnose proberen in te sturen.
Als dit ook nog steeds niet wil werken, dan raad ik aan telefonisch contact met ons op te nemen zodat we u direct van feedback en een mogelijke oplossing kunnen voorzien.
Hi Tim, dank voor je hulp. Spotify kan weer op het Sonos systeem worden afgespeeld. Router gereset, app opnieuw geonstalleerd, boxen losgekoppeld en weer opnieuw aan de app gekoppeld. Alleen moest ik de Bar voorzien van een vaste netwerkkabelverbinding naar de router. Als ik dez loskoppel werkt het gehele systeem weer niet... maar daar kan ik mee leven.
Reputatie 7
Badge +2
Als de Playbar bekabeld is kun je via de geavanceerde instellingen de draadloze installatie doorlopen om deze draadloos te laten functioneren.
Als de Playbar naast de router staat, dan zou je net zo goed de kabel er in kunnen laten.
Playbars worden vaak niet verplaatst aangezien deze ook met de TV verbonden staan.