Beantwoord

Kan One SL niet installeren.

  • 27 November 2021
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Zo geavanceerd. Maar kan weer geen contact maken met mijn account als ik dan nu een ONE SL installeer. En dat terwijl hij wel in mijn system lijst staat op mijn profiel pagina. De app verwijderd en opnieuw geinstalleerd helpt niet, de fabrieksinstelling terug gezet op de ONE SL helpt ook niet.

icon

Beste antwoord door FLSG 28 November 2021, 13:05

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Ik ga ervan uit dat je een vraag stelt en niet alleen je ongenoegen ventileert. Omdat je verder niet veel feiten post, kom ik met wat vragen. Dat een device op je profiel staat betekent overigens niets. Daar kunnen zelfs devices op staan die allang met de vuilnisman zijn meegegeven.

Dan wat vragen. Gebruik je de juiste app (S1 is de witte, S2 de bruine)? Is het een nieuwe installatie van de One of heb je hem gereset (waarom?)?  Hoe ziet je wifinetwerk eruit (acces points)?

Dankjewel, sorry, ja ik ventileerde ongenoegen want teleurgesteld. En ook waar is de impliciete vraag hoe het op te lossen.

Voordat ik je wilde antwoorden mbt de draadloze verbinding heb ik de instellingen van de router nogmaals gecontroleerd, mn die voor MAC filtering. En ja, dan is een vinkje snel verkeerd gezet.:sleeping:

Kortom, probleem verholpen.

Thanks for reaching out. :grinning: