Vraag

Kan nummer niet afspelen. Verbinding met Spotify verbroken

• 25 november 2016
  • 15 reacties
  • 2050 Bekeken

Ik krijg na het proberen van verschillende wifi-kanalen (1,6 en 11 via Ziggo) bij afloop van het eerste nummer in een wachtlijst vaak de melding: "Kan het nummer niet afspelen. De verbinding met Spotify is verbroken."(Zie bijlage) De foutmeldingen krijg ik bij het afspelen vanaf verschillende devices(iPhone app, iPad app en Windows app) en of ik dit nou doe via Spotify connect of de Sonos app zelf. Soms begint een nummer verderop in de wachtlijst wel weer met afspelen maar dit kan niet de bedoeling zijn. Wat te doen?

Alvast een diagnose ingestuurd:6785389

Met vriendelijke groeten,

Nick

15 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Ik zie in de diagnose terug dat Sonos verbindt met een TP-link apparaat, wat voor TP-link router/AP's is dit?
Beste Ryan, dat klopt inderdaad. Dit is een TL-WA901ND.
Ik heb helaas de laatste dagen precies dezelfde problemen als Nicker89.
Ook maar de diagnose doorgestuurd: 6854510
Probleem opgelost: Alle accesspoints (2 stuks) en de router weer op automatisch kanaal zoeken ingesteld (We hadden veel interferentie maar gelukkig staat die nu ook op ander kanaal). Daarna hoofd router en sonos opnieuw opgestart. Nu werkt het weer op alle iPhones, Androids en laptop.
Reputatie 3
Heb een vaag vermoeden dat het probleem gaat terugkeren met de router(s) op automatisch, want uiteindelijk gaan ze weer springen op een kanaal dat de Sonos producten stoort. 😞 Maar dat zien we dan wel I suppose.
Reputatie 5
Badge +2
..... Dit is een TL-WA901ND.

Doet het probleem zich nog voor? Als dit zo is, neem dan even met onze helpdesk contact.
Ik heb ook dit probleem. Heb een standaard Ziggo modem van ubee. Wat zou ik kunnen doen om dit niet meer te hebben?
Ook een diagnose verzonden. Nr 7018769
Reputatie 5
Badge +2
........ Nr 7018769

Ik heb de diagnose doorgenomen, het beste zou zijn om onze helpdesk even te bellen. Onze opening's tijden en telefoon nummer vind je hier.
Oke TOP!
Ik zal eind vande week contact opnemen. Thanks
Ik heb hetzelfde probleem met een standaard Ubee modem van Ziggo. Diagnose 7224310
Reputatie 5
Badge +2
Hoi StefanWeso, in dit geval kun je ons beter even telefonisch contacteren. Gezien de fouten in je diagnose willen we graag in je netwerk kijken om daar het een en ander aan te passen om je situatie te verbeteren.
Ons nummer vindt u hier: www.sonos.com/contact.
Uw referentienummer is: 170327-000507 Dit mag u doorgeven aan onze support, dan hebben ze meteen de relevante informatie.
Hier hetzelfde probleem.
Kan er iemand hier vertellen hoe dit opgelost is geraakt?
Reputatie 4
Badge +3
Hier hetzelfde probleem.
Kan er iemand hier vertellen hoe dit opgelost is geraakt?

Hoi Jan, hetzelfde probleem kan andere oorzaken hebben, dus zou ik graag een diagnose van je systeem ontvangen zodat we deze even kunnen doornemen. Hoe je een diagnose kan verzenden vind je hier
Als alternatief kan je natuurlijk meteen telefonisch contact met ons opnemen zodat we je sneller hiermee kunnen helpen, zoals ook geadviseerd was aan de andere personen in dit forum topic.

Reageer