Kan niet door muziek bladeren op IOS 10 apparaten, update problemen 1101.

• 4 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 3329 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
Op het moment zijn er problemen met het bladeren door muziek bij o.a. Spotify en Radio door TuneIn, ook kun je bij de update foutcode 1101 krijgen. Dit komt voor op iPhone's en iPad's die geupdate zijn naar IOS 10. Wij hebben geconstateerd dat het probleem zich voornamelijk voordoet bij Ziggo klanten met een Ubee router. Er is een 'work-around' die het weer toelaat om te bladeren door je muziek en de update succesvol uit te voeren. Dit werkt als volgt: Ga op je iPhone of iPad naar de instellingen, kies voor wifi en klik je eigen wifi verbinding aan, hier heb je een optie met DNS, haal alles wat hierachter staat weg en vul hier het volgende in:

8.8.8.8

Nadat je dit veranderd hebt kan je terug keren naar de Sonos app en zou alles weer moeten werken. Mochten de problemen aanhouden na de 'work-around', laat het ons weten!
Zie ook de volgende link voor het aanpassen van de DNS op je iPhone of iPad: http://www.onemorething.nl/2015/08/storing-bij-ziggo-zo-krijg-je-weer-internet-op-je-iphone-ipad-of-mac/

1 Reactie

Ik heb mijn ipad pas geupdate naar versie 10.3.3 Nu heb ik het probleem dat ik vanuit de sonoas app mijn spitify playlist niet meer af kan spelen. De oplossing om de dns aan te passen naar 8.8.8.8 heeft niet gewerkt.

Reageer