Beantwoord

Kan mijn speakers niet vinden

• 16 September 2018
  • 7 reacties
  • 398 Bekeken

Badge
Kan vaak speakers niet vinden met mijn iPhone x. Als ik ze dan wel een keer heb staan ze netjes op wm0 .en werken ze perfect.heb hier 4xplay 1staan en een Connect voor de tv.heb een accespoint waar ze allemaal op werken.is er een probleem met de iPhone x of zo .heb mijn telefoon zowel op de 2.4 als de 5gh getest maar werkt op allebei hetzelfde.
icon

Beste antwoord door Emily P 1 October 2018, 16:04

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Wil je een diagnose maken wanneer het probleem voorkomt en het nummer hier vermelden? Zo maak je deze.
Badge
Is verstuurd
Reputatie 7
Badge +2
We zien graag het bevestiging's nummer tegemoet, we kunnen uiteraard niet op je scherm meekijken 😉
Badge
2020542778
Reputatie 7
Badge +2
Wil je allereerst verzoeken de wifi van thuis uit Sonos te verwijderen, je Sonos werkt namelijk op wifi van Sonos aangemaakt door je bekabelde componenten.
Dit doet je via: Meer -> Instellingen -> Geavanceerde Instellingen.
Hier zie je een draadloze installatie knop welke je wilt indrukken, en drukt hier 1x op volgende, voer hier verder GEEN wifi gegevens in, maar druk alleen op de "Opnieuw Instellen" knop. (soms verstopt onder het toetsenbord).

Verder wil ik graag weten welke wifi je daadwerkelijk in huis hebt en door welk merk/model routers/wifi versterkers dit uitgezonden word.
Volgensmij heb je modem van je internet provider een een Ubiquiti Mesh netwerk hierachter draaien.
Waar zit je Sonos precies bekabeld op aangesloten? En weet je zeker dat alle Ubiquiti access points goed ingesteld om als brug/verlenging van je modem te functioneren?
Badge
Hè Tim ,
Ik heb de Kpn experiabox van Kpn met een ubiquiti Ap-ac pro. Acces ploint.

Heb maar 1accespoint en daar draaien ze allemaal op .de WiFi van het modem staat uit.

Mijn sonos Connect is degene waar het internet op zit aangesloten.

Ik heb gedaan wat je hebt aangegeven om dat netwerk opnieuw in te stellen maar zonder resultaat .ik ben dan nog steeds mijn speakers uit de woonkamer en mijn Connect kwijt en die zit zelfs bekabeld aangesloten .!!
Reputatie 4
Badge +3
Dan willen we je graag vragen telefonisch contact met ons op te nemen, dit is dan iets wat in het netwerk zelf gezocht zal moeten worden. Ons telefoonnummer en onze openingstijden vindt je hier:
http://www.sonos.com/contact/contact-options