Kan ik een externe microfoon aansluiten op Sonos Move.

  • 9 February 2022
  • 4 reacties
  • 2064 Bekeken

We trouwen binnenkort op een buitenlocatie en denken eraan om muziek te af te spelen via een Sonos Move. Daarna kunnen we de Sonos Move integreren in ons systeem thuis (of voor in de tuin etc.). Maar een vrij cruciale vraag: kan je een externe microfoon aansluiten op een Sonos Move voor het lezen van teksten tijdens de ceremonie? Bedankt voor het antwoord!


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7

Volgens mij niet. Zie https://www.bestbuy.com/site/questions/sonos-move-smart-portable-wi-fi-and-bluetooth-speaker-with-alexa-and-google-assistant-white/6361922/question/d9ac2a43-4895-3180-9546-ad891c43b80a Ik zou het zeker eerst eens testen.

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @Aneardil 

 

Ik durf je daar eerlijk gezegd geen antwoord op te geven.

Het probleem zou zijn om de verbinding op te zetten ben ik bang.

Zowel op de Move als op een Microfoon zit geen display om de verbinding tot stand te brengen ben ik bang.

Helaas kan ik je hier niet in ondersteunen. 

We trouwen binnenkort op een buitenlocatie en denken eraan om muziek te af te spelen via een Sonos Move. Daarna kunnen we de Sonos Move integreren in ons systeem thuis (of voor in de tuin etc.). Maar een vrij cruciale vraag: kan je een externe microfoon aansluiten op een Sonos Move voor het lezen van teksten tijdens de ceremonie? Bedankt voor het antwoord!

 

 

Beste,

 

hebben jullie hier reeds een oplossing voor gevonden? 

We trouwen binnenkort op een buitenlocatie en denken eraan om muziek te af te spelen via een Sonos Move. Daarna kunnen we de Sonos Move integreren in ons systeem thuis (of voor in de tuin etc.). Maar een vrij cruciale vraag: kan je een externe microfoon aansluiten op een Sonos Move voor het lezen van teksten tijdens de ceremonie? Bedankt voor het antwoord!

 

 

Beste,

 

hebben jullie hier reeds een oplossing voor gevonden? 

Neen, we hebben beslist om voor de zekerheid met een bekabelde setup te werken. Iets te veel risico...