Beantwoord

Kan geen verbinding maken met apparaten

  • 20 February 2021
  • 2 reacties
  • 1010 Bekeken

Een huis vol met sonos, maar met regelmaat zijn diverse ruimtes niet te vinden in het overzicht en/of kan er geen verbinding gemaakt worden met de spreaker(s).

 

Dit zijn de geïnstalleerde producten per ruimte:

 

Hieronder ontbreken de ruimtes keuken en woonkamer:

 

Als ik ruimtes wil combineren komt vaak deze melding:

 

Hoe kan dit en hoe kan ik het oplossen?

Aanvullende info:

Sonos aangesloten via Wifi

Mesh netwerk (deco M5, 3 st.)

Problemen zijn ontstaan na toevoegen laatste aanwinst (move). Daarvoor geen problemen gehad met zelfde Mesh netwerk

Gr. Dorus 

icon

Beste antwoord door 106rallye 20 February 2021, 09:51

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Zoals je al zegt lijk je verbindingsproblemen te hebben. In je vraag zie ik echter niets terug over je verbinding. Is je Sonos set up aangesloten op je wifi of gebruik je een Boost of Bridge? Hoe ziet je wifinetwerk eruit (router, access points, mesh, gebruik je één netwerk of meerdere, merk en type)? op wel kanaal zit je netwerk en zit daar wellicht ook het netwerk van de buren?

Zoals je al zegt lijk je verbindingsproblemen te hebben. In je vraag zie ik echter niets terug over je verbinding. Is je Sonos set up aangesloten op je wifi of gebruik je een Boost of Bridge? Hoe ziet je wifinetwerk eruit (router, access points, mesh, gebruik je één netwerk of meerdere, merk en type)? op wel kanaal zit je netwerk en zit daar wellicht ook het netwerk van de buren?

Info aangevuld. Of ik op dezelfde kanaal zit als buren durf ik niet te zeggen