Beantwoord

Kan geen muziek aan wachtrij toevoegen, fout 1002 en onderdelen verdwijnen uit Mijn Sonos

• 16 November 2018
  • 4 reacties
  • 4825 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb allerlei problemen met mijn Sonos. Ik kan regelmatig geen muziek toevoegen aan de wachtrij, ik krijg regelmatig fout 1002 en onderdelen verdwijnen en komen spontaan terug in mijn Sonos (Sonos afspeellijsten, Spotify). GRAAG HULP! Ik heb diagnostische gegevens gestuurd onder nummer 47458316.
icon

Beste antwoord door Tim S 16 November 2018, 13:13

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Je hebt de wifi van je Connect Woonkamer uitgezet, waardoor de Draagbaar Play:5 niet op Sonos-wifi met de Connect kan praten.
Daarom meld de draagbaar speaker zich nu aan op de wifi van je router/versterkers.
Sonos op een wifi instellen waar wifi-versterkers in staan gaat geheid problemen geven en dit moet dan ook eerst opgelost worden.
Zie ook graag de volgende Community Post.
Reputatie 2
Dat is bijzonder, want ik heb de wifi bewust uitgeschakeld omdat er een netwerkkabel in zit. Dat staat nota bene bij de uitleg waar je deze setting kan veranderen.
Maar goed, de wifi staat weer aan.
Reputatie 2
Ok, ik heb de post over Sonos vs router wifi gelezen en ik snap het probleem. Maar ik kan toch moeilijk voorkomen dat mijn draagbaar speaker met mijn router wifi contact maakt als hij te ver van de woonkamer speaker af is?
Reputatie 5
Badge +2
Als je wi-fi gegevens niet in Sonos staan zal de speaker niet vebinden met je eigen wi-fi netwerk. Sonos zal dan gewoon verbindingen middels het Sonosnet. Als de speaker dan te ver weg is zal deze ook niet zichtbara zijn in de Sonos app.