Vraag

Kan de "bridge" van de playbar ook uit?

• 21 March 2017
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

Badge
Ik maak gebruik van de playbar met daarbij twee play3 boxen. Wanneer ik geen gebruik maak van de playbar, heb ik geen geluid op de andere twee boxen, aangezien deze draadloos zijn verbonden met de playbar. Nu heb ik de play3 boxen apart aangesloten op de router via ethernet kabel en dan kan ik ze los gebruiken zonder dat de playbar aanstaat. Ik vroeg me wel af, als de planbar wel aanstaat zoekt deze toch weer contact met de play3 boxen via het bridge systeem wat de playbar bevat toch? Mijn vraag is dat ook te schakelen zodat de play3 boxen dus echt alleen werken via het bedrade netwerk.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Als de Play:3's op dit moment verbonden zijn met de router en apart te bedienen zijn, betekent dit dat ze op dit moment geen onderdeel zijn van het surround systeem. In andere woorden, ze zullen op dit moment niet afhankelijk zijn van de Playbar. Als je de Playbar aanzet, zullen de Play:3's nog steeds werken via het bedrade netwerk.
Badge
Het gaat me erom dat ik ze alleen bedraad wil bedienen. Kortom ik wil van draadloze deel/signaal af, wat de Playbar uit zendt. Het signaal.
Reputatie 4
Badge +3
Helaas is het niet mogelijk de WiFi componenten binnen een Sonos apparaat uit te zetten. Wat je wel kunt doen is zorgen dat alle Sonos apparaten in je huishouden met een netwerkkabel aangesloten zijn, dit zorgt er in ieder geval voor dat ze onderling niet via WiFi communiceren en het WiFi signaal wat de Sonos componenten uitzenden (waaronder de Playbar valt) effectief nul is.