Beantwoord

Kamers zijn verborgen

• 13 July 2018
  • 7 reacties
  • 241 Bekeken

Ik heb 2 maal de Play:1 die ik had gekoppeld al stereopaar. Op de een of andere manier zijn ze nu aan verschillende kamers gekoppeld (er is ineens een 'Woonkamer 2' bijgekomen). Ik probeerde ze allebei weer aan Woonkamer te koppelen, maar bij Woonkamer staat 'verborgen'. De speler die hieraan gekoppeld is kan hij ook niet vinden, terwijl de lampjes keurig branden. Ik kan er ook geen stereopaar meer van maken, omdat hij hem niet ziet. Wie weet hoe ik die status 'verborgen' aan kan passen?
icon

Beste antwoord door Tim S 20 July 2018, 16:09

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Zou je een diagnose van je installatie kunnen insturen?
Zie het bevestiging's nummer graag tegemoet.
Ik heb hetzelfde probleem. Twee play one speakers staan nu allebei als 'Verborgen' in de app. Ik kan geen muziek afspelen via deze speakers. Twee andere play one's en mijn beam doen het nog wel. Zojuist ook diagnose verzonden naar sonos. Wie kan helpen?
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb hetzelfde probleem. Twee play one speakers staan nu allebei als 'Verborgen' in de app. Ik kan geen muziek afspelen via deze speakers. Twee andere play one's en mijn beam doen het nog wel. Zojuist ook diagnose verzonden naar sonos. Wie kan helpen?
Beschrijf graag het diagnose nummer in je bericht, kan deze nu niet uitlezen.
Diagnose bevestigingsnummer is 348388280.
Reputatie 7
Badge +2
Diagnose bevestigingsnummer is 348388280.
De surround speakers kunnen niet goed bij de Sonos server aanmelden, waarschijnlijk veroorzaakt door een netwerk probleem.
Wil je vragen om niet alleen de Beam en surround speakers uit en aan te zetten, maar alles, dus de KPN modem, Beam, surround speakers maar ook Zolder en Studeerkamer.
Hoor graag of je het zelfde probleem blijft houden als je dit doorlopen hebt.
In principe is Sonos een mesh netwerk waarin ze informatie van elkaar vernemen, als alles een keer uit en aan geweest is, is van alle apparatuur hun geheugen leeg en zullen ze opnieuw realiseren hoe het netwerk erbij staat.
Waarin speakers niet op oude informatie zullen verder werken na een reboot.
Dus graag de KPN modem, en gehele Sonos installatie 1-malig volledig van het stroom ontkopppelen en opnieuw aansluiten.
Als het probleem zich toch nog voor blijft doen, ontkoppelen ook graag de surround speakers een keer, om ze opnieuw aan je Beam toe te voegen als surround speakers.
Met een reset naar fabrieksinstellingen van de 2 play one speakers is het gelukt. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +2
Als problemen toch weer naar voren komen, contacteer ons dan graag via de telefoon zodat we goed onderzoek kunnen doen.