Kamers kiezen lukt nooit in één keer.

• 16 maart 2018
  • 7 reacties
  • 253 Bekeken

Als ik van kamer wil wisselen moet ik eerst de nieuwe kamer ook aanvinken, op 'Klaar' klikken, opnieuw de kamers kiezen en dan bij de kamer die ik wil uitschakelen het vinkje weghalen.
Ik kan nooit gewoon de nieuwe kamer aanvinken en meteen de andere verwijderen. Het moet in twee etappes. Is dat normaal?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Wil je een diagnose maken wanneer het probleem voorkomt en het nummer hier vermelden? Zo maak je deze.
Het gebeurt altijd, of er iets speelt of niet en als er iets speelt, wat dan ook.
Reputatie 5
Badge +2
Heb je nog een diagnose in kunnen sturen? Post het bevestiging's nummer hier.
Heb je nog een diagnose in kunnen sturen? Post het bevestiging's nummer hier.
Zoals ik al schreef: het gebeurt altijd, of er iets speelt of niet en als er iets speelt, wat dan ook.
Reputatie 3
Badge +2
Als ik je bericht zo lees druk je denk ik onderin je scherm op de kamernaam die aan het spelen is en niet op het "knopje" kamers, deze knop staat helemaal onderin je scherm:

Mijn Sonos - Bladeren - KAMERS - Zoeken - Meer

Als je hier op KAMERS klikt dan zie je de actieve kamer vetomrand en kun je een andere kamer kiezen die vervolgens vetomrand wordt.

Waar jij het probeert te doen is het groeperen scherm waar je inderdaad vinkjes kunt klikken om spelers te groeperen.
Oké. En dat is dus de fout? Gebruik ik voortaan deze optie. Hartelijk dank!
Reputatie 3
Badge +2
Jup :)
Succes!