Vraag

Je Beam kon niet worden geinstalleerd.

  • 7 October 2021
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Ik heb mijn Sonos Beam en Sonos one (2x) al een tijdje. Alles was binnen een mum van tijd geinstalleerd met de Sonos S1 app dankzij de simpele installatieproces.

Helaas werkte mijn systeem niet meer met deze app en moest ik overgaan naar de Sonos app (gouden achtergrond), die ik overigens niet gebruikte voor het aanpassen van het volume.

 

Sinds kort krijg ik enkel geluid met mijn Beam door één of andere reden, dus ik wilde kijken of dat ik mijn systeem opnieuw kon verbinden met de nieuwe app.

 

Helaas kwam ik niet verder dan de AUTO-pin stap, want ik krijg de melding dat mijn Beam niet geinstalleerd kon worden en het zou kunnen helpen als ik mijn routerinstellingen verander.

Ziggo Connect box ingesteld op WPA2-PSK (gemengd) met verbinding tot het 2.4GHz kanaal, maar geen succes. Zelfs met het direct aansluiten van een ethernet kabel kom ik niet verder en nu kan ik mijn Beam niet eens normaal gebruiken omdat het ding in constante verbindingsactie zit (knipperend groen lampje), oftewel het hele systeem is nu stil.

 

Ik zit helemaal vast en ik heb alles geprobeerd volgens de Quick help. Ik baal hier zo erg van.

 

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Badge +2

Hoi @HelixNL,

 

Ik zie dat je systeem op dit moment online staat.

Is het gelukt om het probleem op te lossen? En zo ja, hoe heb je dit opgelost?