Vraag

item uit de app verwijderen!!!

  • 3 November 2020
  • 1 reactie
  • 915 Bekeken

Badge +1

Hallo, 

Ik heb geprobeerd om in de sonos app mijn AMP te integreren met de ARC en de one's (Woonkamer). Alleen nu staat deze apart op de app (Woonkamer 2). Hoe krijg ik deze bij in de woonkamer of hoe kan ik deze weer verwijderen?

 

Greetz AvdO 🕶


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7

De app is slechts een afstandsbediening voor het systeem. Je kunt dus niets “uit de app verwijderen"; je past het systeem aan. Vervolgens is het belangrijk om te weten dat je Sonos-devices toegewezen zijn aan "kamers'. Elke speaker (of surround- dan wel stereoset) is één kamer. En dat Sonos maximaal 5.1 (excl. Atmos) surround ondersteunt. De Arc is dan 3 van de 5, de One's zijn 2 van de 5 en een Sub zou de .1 zijn.

Je zegt het volgende: “Ik heb geprobeerd om in de sonos app mijn AMP te integreren met de ARC en de one's (Woonkamer). Alleen nu staat deze apart op de app (Woonkamer 2).”

Ik weet niet wat je bedoeling hiermee was, maar als je al een volledige surroundset in een Sonos-kamer "Woonkamer” hebt staan, dan kan daar niets meer bij. Als ik je goed begrijp heb je al een Arc, en twee One's als surroundset in Woonkamer. Daar kan dan nog een Sub bij, maar geen Amp. Je heb immers al 5.0 en 7.0 kan niet. Omdat de Amp niet in dezelfde kamer kan, ben je gedwongen hem in "Woonkamer 2” te zetten.

Je kunt de Amp wel groeperen met de Arc (met One's) - om in Sonos-taal te blijven groepeer je dan de kamers. Dat levert op de Amp overigens wel 70ms vertraging op als je Arc TV-geluid weergeeft.