Vraag

iPad ziet Sonos Move niet bij bluetooth functie

  • 9 August 2021
  • 5 reacties
  • 302 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb sinds kort een Sonos move in bezit maar ik loop tegen een probleem aan.

Als ik muziek wil afspelen via mijn telefoon dan gaat het helemaal top maar als ik mijn iPad wil aansluiten op de Move via Bluetooth dan ziet hij hem niet. Ik kijk regelmatig films op de iPad en het zou fijn zijn als als ik dat met de Move kan afspelen.

ik heb al gezocht hier maar een antwoord maar helaas niet kunnen vinden, hoop dat er mensen zijn die hier een oplossing voor hebben.

 

mvg Sander


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Hallo @Sandervane en welkom op onze Sonos Community!

 

Spijtig om te horen dat je deze ervaring hebt. Aangezien je een iPad gebruikt, zou het muziek afspelen normaal gewoon moeten werken via Bluetooth. Wat ik je al meteen kan aanraden, is dat je de iPad controleert of die geüpdatet is qua softwareversie/firmwareversie/OS. Graag kijken wat voor OS-versie de iPad heeft en ook wat voor Bluetooth-versie de iPad gebruikt. 

 

Graag verneem ik van je.

Hallo @Sandervane en welkom op onze Sonos Community!

 

Spijtig om te horen dat je deze ervaring hebt. Aangezien je een iPad gebruikt, zou het muziek afspelen normaal gewoon moeten werken via Bluetooth. Wat ik je al meteen kan aanraden, is dat je de iPad controleert of die geüpdatet is qua softwareversie/firmwareversie/OS. Graag kijken wat voor OS-versie de iPad heeft en ook wat voor Bluetooth-versie de iPad gebruikt. 

 

Graag verneem ik van je.

Beste Cristian, 

Ik heb vanmorgen de iPad aan en uit gezet en de Sonos een paar x uitgezet en na een x of 10 zoeken kwam hij ineens tevoorschijn. Dit had ik al eens eerder gedaan maar dat hielp niks. 
bedankt voor je reactie!

 

mvg Sander 

 

 

Reputatie 7

Is de verbinding tussen Move en je telefoon op dat moment nog aanwezig?

Nee die heb ik uitgeschakeld. 

Is de verbinding tussen Move ne je telefoon op dat moment nog aanwezig?

Nee die heb ik uitgeschakeld 

Reputatie 1
Badge +2

Hallo @Sandervane en welkom op onze Sonos Community!

 

Spijtig om te horen dat je deze ervaring hebt. Aangezien je een iPad gebruikt, zou het muziek afspelen normaal gewoon moeten werken via Bluetooth. Wat ik je al meteen kan aanraden, is dat je de iPad controleert of die geüpdatet is qua softwareversie/firmwareversie/OS. Graag kijken wat voor OS-versie de iPad heeft en ook wat voor Bluetooth-versie de iPad gebruikt. 

 

Graag verneem ik van je.