Vraag

installeren app

• 13 december 2017
  • 6 reacties
  • 364 Bekeken

Als ik de app van Sonos probeer te installeren, krijg ik de melding dat ik geen apparaten heb, terwijl de speakers, de sub en de playbar aangesloten staan.

6 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Als je de Sonos app installeert en daarna opent, wordt er gevraagd of je een Nieuw Systeem of Bestaand Systeem wil installeren, welke optie heb je hier gekozen?
Ik weet niet meer hoe ik het gedaan heb, maar de melding verschijnt niet meer. Dankjewel
Indien het nog niet gelukt is kun je via de 3 bolletjes rechtsonderin bij instellingen verschillende sonos boxen toevoegen. Deze moet je dan via een soort van stappenplan aansluiten, word allemaal netjes vermeld hoe het moet in de sonos app. Succes! Xx
Kim(-metje)),
Ik klik binnen het hoofdmenu als ik Sonos open, op "beheren", daarna op "instellingen". Dan kies ik voor "woonkamer" In geen van de submenu's (basis, woonkamer etc.) staan echter de genoemde 3 bolletjes.
Sonos app openen, rechtonderin de drie bolletjes bij meer, dan bij instellingen. Dan kun je van alles toevoegen aan specifieke kamers of boxen koppelen aan je sonos app. Succes! Hopelijk lukt het met de bijlage.

Liefs, Kim
Reputatie 5
Badge +2
Ik vermoed dat Bobby65 dit via de computer doet gezien de opmerking met beheren etc. Goed om te lezen dat er aktief mee gedacht wordt.

Reageer