Vraag

Installatieproblemen met de Beam gen2

  • 23 August 2022
  • 1 reactie
  • 166 Bekeken

Na een geslaagde eerste keer en na ongetwijfeld een domme zet van mijn kant, krijg ik met geen mogelijkheid mijn Beam 2 geïnstalleerd. Talloze keren geprobeerd, maar "app kan Beam niet vinden." Dan weer uw apparaat  is verbonden met een ander netwerk." Kortom, ik ben haast wanhopig. IDe soundbar doet het en het geluid is prachtig, maar Sonos app werkt niet en ik heb de app nodig voor andere instellingen. Wat te doen, wat ik al niet diverse keer heb gedaan? Bestaat er een mogelijkheid om iemand van Sonos in te schakelen om het geheel in orde te brengen. Zo ja, wat zijn dan de kosten daarvoor? Alvast bedankt voor uw reactie op mijn hulpgeroep. Groetjes franthony

SmartWifi Router/Modem van Ziggo

Ziggo Mediabox Next

Samsung TV

One connect box.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @franthony 

Vervelend dat het momenteel niet lukt om de Beam opnieuw toe te voegen aan je systeem.

Op het moment dat je de Beam opnieuw probeert toe te voegen aan je systeem knippert de Beam dan groen? Is deze correct terug gebracht naar fabrieksinstellingen? 

Ook ben ik erg nieuwsgierig hoe je netwerk er thuis uit ziet. De app geeft aan dat je telefoon zich op een ander netwerk begeeft als waar de Sonos speaker op zou moeten staan.

Heb je voor mij voor een compleet beeld een netwerk overzicht hoe het er thuis uitziet?