Beantwoord

Inloggen op app lukt niet

• 12 oktober 2018
  • 12 reacties
  • 2074 Bekeken

Hi, ik kan met geen mogelijkheid mijn sonos opnieuw installeren. Inloggen via de app gaat niet, wachtwoord wordt niet herkend. Ook niet als ik nieuw wachtwoord reset via de knop. Ik kan wel inloggen op de site. Maar zowel desktop als iphone app accepteren dat nieuwe wachtwoord niet. Wat kan ik doen???
icon

Beste antwoord door Ryan A 17 oktober 2018, 16:24

Krijgen jullie de mogelijkheid om een ander account te gebruiken of de registratie over te zetten? Voer die stappen dan even uit om te zien of je dan wel kan aanmelden.
Bekijk origineel

12 Reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
idem, loop ook tegen het probleem aan dat ik op de website wel kan inloggen, maar via de Android app niet.
Reputatie 5
Badge +2
Krijgen jullie de mogelijkheid om een ander account te gebruiken of de registratie over te zetten? Voer die stappen dan even uit om te zien of je dan wel kan aanmelden.
Dat heb ik ook gedaan, maar vraagt steeds om registratie van mijn playbar.?
Account aangemaakt op de naam van mijn vrouw, probeer alles te registreren maar lukt niet.
Progamma zegt dat ik geen internet heb of de tijd en datum niet klopt, maar alles goed ingesteld.
Reputatie 7
Badge +2
Bel ons even voor dit probleem.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Beide gratis nummers van Maandag t/m Vrijdag te bereiken van 10:00 tot 18:00.
Jongens bedankt voor jullie reacties, maar is reeds opgelost door de router een keer opnieuw op te starten.
Ik heb hetzelfde probleem.
Nu kan ik na een verplichte update van de sonos-app en apparaten niet meer in de app zelf inloggen , ook het wachtwoord vernieuwen loopt vast , ander emailadres van mijn vrouw werkte ook niet . Super vervelend .
Bij mij ook het probleem dat het netwerk in de app niet kan worden gevonden wanneer je het nieuwe wachtwoord bevestigd..

Al twee dagen bezig in de vrije uurtjes ,kan mijn apparatuur niet langer meer instellen.

Reputatie 7
Badge +2
Zie je de mogelijkheid een diagnose in te sturen en aan ons te laten weten?
Als dit niet mogelijk is wil ik je verzoeken ons telefonisch te contacteren op ons gratis telefoon nummer.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Bereikbaar van 10:00 tot 18:00 op werkdagen.
Ik ondervind hetzelfde probleem: aanmelden bij mijn Sonos account vanuit de app (iOS) lukt niet. Ook een nieuw account maken lukt niet. Ik heb diagnostische informatie verzonden met bevestigingsnummer 1682133519.
Reputatie 5
Badge +2
Is het inmiddels verholpen? Zorg ervoor dan Sonos direct met de router verbonden is, herstart de router en probeer het vervolgens weer. Mocht het dan niet lukken wil ik je vragen om ons even te bellen. NL: 0800 555 1234 BE: 0800 644 44 Bereikbaar van 10:00 tot 18:00 op werkdagen.
Na 2 keer de router (Ziggo Connect Box) te hebben gereset, is het inmiddels gelukt. Mijn Sonos 5 is nog bedraad, de Sonos 1 is draadloos, beide werken nu weer goed. Dank je voor de hulp!

Reageer