Installatie en gebruik

Hulp nodig bij het installeren van je Sonos systeem of het gebruik ervan? Stel je vraag hier.

Populaire onderwerpen:

Uitvallen verbinding

Een tip die ik van sonos kreeg met betrekking tot het regelmatig uitvallen van de verbinding. Gebruik de bridge niet als doorvoer. Hij raakt in de war van alles wat er achter aangesloten wordt Dus bri...

problemen met geluid van tv
Vraag

hallo ik heb mijn sonos een half jaar nu en altijd goed gespeeld alleen sinds twee dagen krijg ik geen geluid meer van de tv er op de radio doet het gewoon goed wie weet wat dat kan zijn \ gr ivo

Uitvallen
Vraag

System valt regelmatig uit. Hoe kan ik het draadloze netwerk opnieuw instellen

geen verbinding meer met Externe Harddisk via router sinds laatste update met trueplay
Vraag

Goedemiddag, Sinds de laatste update kan ik geen verbinding meer maken met de EH die op mijn router is aangesloten. Daarvoor werkte het prima. De Helpdesk heb ik al gebeld, die hebben mijn PC op afst...

Geen Spotify playlist folders na update naar 5.5
Beantwoord

Ik heb net de controller geupdate naar 5.5. Helaas blijkt de Spotify integratie een bug te hebben: opeens zie ik mijn Spotify playlist folders niet meer! Alleen een "platte" lijst van alle playlists....

geen verbinding play 1
Vraag

Hallo ik ben nieuw hier en heb een vraag, ik ben reeds in het bezit van een playbar van sonos en vanmiddag heb ik er 2 stuks play1 bij gekocht! het probleem is dat ze niet gevonden worden! Ik heb een...

Storing Radio 1 en Radio Top 2000??
Vraag

Hallo, sinds 13:00 uur vanmiddag geen verbinding meer met NPO Radio 1 en Radio Top 2000. Arrow Classic Rock weer wel. Iemand hetzelde probleem?

PC wil niet connecten met Sonos3
Vraag

Hallo allen, Sinds enkele manden inmiddels een Sonos3 in gebruik naar tevredenheid. Echter sinds enkele weken kan ik vanuit mijn PC geen verbinding meer maken met mijn Sonos? Eerder gaf dit geen enkel...

Dode plekken op het Control scherm
Vraag

Op het Engelse forum zie ik veel meldingen van dode plekken op het Controller scherm. Ik ben inmiddels aan de derde Controller toe en deze heeft nu ook dode plekken onder in het scherm waardoor versch...

no acces with al my controllers after latest update
Vraag

Geen enkele controller, Ipad, telefoon als windows 10 vindt mijn sonossysteem. Enkel de controller van SONOS zelf werkt. Het sonossysteem zelf werkt ook perfect. Wat is er mis?

iOS app wil regelmatig niet verbinden
Vraag

Hallo allemaal, Ik loop tegen wat problemen aan en kan niet het antwoord vinden. Mijn situatie, Play bar + 2x play1 allen de laatste software geïnstalleerd. 2 iPads, 2 iPhones & 1 Samsung galaxy s6...

Geen connectie tussen iOS apps en Play:1 na update 6.0
Vraag

App kan speler niet vinden en draadloze configuratie lukt niet. Via ethernet kabel en router doet de speler het wel. Zodra je de Play:1 weer draadloos wil gebruiken stopt het weer en is connectie met...

Geen verbinding met Tuneln
Vraag

controller geeft aan "kan niet door muziek bladeren" verder wordt foutcode 1101 aangegeven

Geen verbinding met tunein
Beantwoord

Sinds zaterdagavond 260915 kan ik niet meer een verbinding maken met Tune in. Verder werk sonos wel, ik kan wel muziek afspelen via nas en deezer. Alleen radiostations afspelen gaat niet. Alles gerese...

Playbar produceert hoge toon

Sinds kort heb ik een Sonos playbar aangeschaft. Wat mij echter op valt, is wanneer de TV uitgeschakeld wordt, er een irritante hoge toon te horen is doorheen de playbar. Herkent iemand dit fenomee...

Volume na update 5.4

Beste mensen, Het lijkt erop dat na de laatste update het volume van mijn Play 5 is aangepast. Ik gebruik mijn twee Play 5's als boxen voor mijn Sony lcd. De hoofdtelefoonuitgang sluit ik via een kabe...

Sonos vind geen nummers meer op harde schijf

Tot deze middag ging alles goed. Nu krijg ik altijd foutmeldingen als ik nummers van mijn pc wil afspelen. Kan 'nummer' niet afspelen Bestand //path niet gevonden. (beetje afgekort) Eerst gekeken of...

sonos play1 duo maakt geen connectie

Hallo, Sinds vanmiddag in het bezit van de duo play 1. Probleem is dat de eerste box in eerste instantie wel werd gevonden en aangesloten maar toen ik de 2-de box wilde aansluiten vloog de draadloze...

NAS: reageert niet

Probeer een USB drive die aan de router hangt te koppelen. DIt wil nog niet werken. Via de laptop kan ik er wel op maar als ik in Sonos deze wil toevoegen krijg ik de melding (na ingeven password): c...

Geluid valt steeds seconde weg

Sinds een jaar ben ik een zeer tevreden gebruiker van 3 Play 1's, een Playbar en een Sub. Iets waar ik al lang tegenaan loop is dat het geluid bij het bekijken van een tv programma op Uitzending Gemis...

Hulp bij setup

Hallo, Ik heb advies nodig voor de aankoop van een Sonos-config. Ik twijfel momenteel tussen de aankoop van 1 Play:1 en Play:3. Ik zou de speaker nu losstaand willen gebruiken, maar op termijn will...

5GHZ en 2,4GHZ problemen

Heb enkele weten een Acces point geïnstalleerd die automatisch het netwerk zou versterken en overnemen. Bleek het na installatie niet te doen zodat ik telkens een extra netwerk erbij kreeg. Na dit uit...

Probleem met draadloos netwerk

Tijdens het installeren van mijn twee play 1's moet je op het einde verbinding maken met je modem/router. Ik krijg de melding of ik een 2,4ghz netwerk gebruik en of het compatibel is met 802.11b/802....

TIDAL valt steeds weg

Ik heb een proefabonnement op Tidal lopen, maar het lijkt een grote teleurstelling te worden met deze streaming muziekdienst. ( heb 100 mb snelheid ) Jaren hoopte ik al op een dienst als deze om in cd...

Volume harder/ zachter niet beschikbaar

Beste, Bij gebruik maken van surround geluid zou je eigenlijk deze melding moeten kunnen uitschakelen in de tv instellingen. Echter lijkt het erop dat dit bij mijn tv niet kan. Meer mensen met dit...

Badges

• Badge
    Jan Keus heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Whisperblade heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    marcoss1968 heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    merlinvanrie heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Pjstef heeft de badge Meet & greet verdiend.
Alle badges weergeven

Meeste likes

Wat gebeurt er?

4,408
Topics
17,429
Reacties
160,794
Leden