Installatie en gebruik

Hulp nodig bij het installeren van je Sonos systeem of het gebruik ervan? Stel je vraag hier.

Populaire onderwerpen:

Playbar geedt geen geluid meer
Vraag

Ik heb zojuist mij (refurbished) playbar ontvangen van Sonos. Alles geïnstalleerd zoals aangegeven en werkt perfect. Echter na het definitief monteren en verbergen van de kabels komt er geen geluid me...

opnieuw installeren
Vraag

Boost en Connect gebruiken? Of alleen de Connect Amp, bedraad. Na problemen met het netwerk wil ik Sonos opnieuw installeren. De Boost en de Connect Amp staan op de zelfde plaats en kunnen beiden rech...

Sonos Playbar aansluiten op LG OLED55B8PLA?
Vraag

Hoe sluit ik de Sonos Playbar aan op mijn LG OLED55B8PLA zodat mijn afstandsbieding werkt? De afstandsbieding van LG reageert niet op volume + en volume -. Heeft iemand tips? Ik kan me niet voorstelle...

Geen geluid uit play 1
Vraag

Hallo me systeem werkte tot voor kort goed maar sinds vandaag niet me linker play 1 box komt geen geluid uit kan wel pauze en harder en zachter zetten maar krijg uit me aub uit me playbase en rechter...

Speakers verdwijnen
Beantwoord

Sinds het nieuwe jaar zijn mijn drie Sonos speakers weg. Als ik de app op iPhone of iPad open zegt de controller dat ik tenminste één Sonos speaker moet toevoegen. Dat doe ik vervolgens en dan is even...

Panne
Vraag

Mijn Sonos werkt niet ! Nog iemand problemen ?

6 one's + base + sub in één ruimte
Vraag

Heb zonet Sonos aangeschaft, opgesteld zoals in de afbeelding, ruimte (woonkamer)is ca 15mx8m Graag zou ik: * bij het selecteren van muziek enkel de 6 one's en SUB laten spelen (evt samen met de base...

Sonos speaker die ontbreken in APP
Vraag

Het gebeurd me regelmatig dat ik bepaalde speakers niet terug zie in de APP. Hoe kan dit? Wat ik meestal eerst doe, eerst tv aan, met daarbij aangeschakeld (via stekker plug) de sub en playbase. Later...

Kamer valt weg
Vraag

Ik heb verschillende kamers, de huiskamer heeft de playbar. Badkamer en slaapkamer zijn te zien in de app en doen het ook, de huiskamer is niet meer te zien in de app en in de software. In de huiskame...

Geen geluid uit de play 1
Vraag

Kan iemand mij helpen. Ik heb de playbase en 2 play 1’s. Deze deden alles goed. Heb nu vanmorgen een nieuwe tv (Sony bravia) geïnstalleerd. Hierop heb ik met succes de playbase aangesloten. Deze is...

tv kijken zonder playbar
Vraag

Kan ik ook gewoon tv kijken zonder dat de playbar zomaar aanspringt? Kan ik kiezen wanneer ik de playbar wil gebruiken.. Voor bijvoorbeeld enkel films te kijken, want voor bijvoorbeeld het nieuws te k...

Sonos beam geen geluid bij tv zenders 1 tm 8
Vraag

Vandaag nieuwe soundbar Sonos beam geïnstalleerd op de Panasonic smart tv en overal geeft hij geluid behalve op ned 1,2,3 RTL 4 en 5 en SBS 6 en net 5. bij alle andere zenders perfect geluid van 24 ki...

Draytek 2925 met sonos
Vraag

Voor in de winkel heb ik twee Sonos:1 gekocht. Echter krijg ik ze niet geconnect op de wifi. In de winkel staat een draytek 2925 als router. Iemand enig idee, of je de Sonos überhaupt kan koppelen aan...

Sonos Connect:AMP valt geregeld uit zonder reden
Vraag

Gedurende ongeveer 1 maand in het bezit van een Connect:AMP en deze werkte tot gisteren perfect. Alleen toen ik gisteravond nog even TV wou kijken, kreeg ik geen geluid. Ik merkte dat het witte lampje...

Storing Sonos Play1
Vraag

Een hele tijd werkte de Sonos Play1 als stereopaar prima. Helaas is een van de 2 speakers uitgevallen, steeds hetzelfde exemplaar. Als ik de stroom eraf haal, doet de speaker het vaak wel. Zet ik de s...

Netwerk aansluiting op connect amp
Vraag

Op de Amp zitten 2 netwerkpluggen, Kan je de eerste gebruiken voor de utp kabel van router en de 2e plug met kabel naar de tv? Is dit een echte netwerk switch?

Sonos 3 en play spelen niet samen
Vraag

Hallo Heb al een paar keer de speakers opnieuw geïnstalleerd maar als ik de speakers is 1 kamer zet spelen ze niet samen, of de play 3 geeft geluid of de play 1 maar niet samen, weet iemand hoe dit ka...

playbase uitzetten
Vraag

hallo. Wij hebben sinds kort een playbase. Mij vraag is, waar/hoe kan ik hem uitzetten. Dus 100% van de stroom af?

Beam gekoppeld, Philips tv, KPN I
Vraag

Beam gekocht, geïnstalleerd aan Philips TV met KPN interactief en geluid werkt. Het geluid is met app en met KPN afstandsbediening te regelen. Echter zodra wij de TV uitzetten kunnen we de TV niet mee...

Sonos one alexa
Vraag

I contacted sonos before for alexa on the one in belguim the said that it would be available at new year but it still says not available in your country. So what time would i come out then? Already th...

Spotify en Sonos werken niet meer goed samen

Zelfde verhaal als bij eerdere meldingen/klachten: nummers niet volledig afgespeeld, verspringt snel naar volgende, vaak helemaal geen verbinding. Erg irritant Mijn diagnosenummer is 272559334

Connect AMP
Beantwoord

Meerdere speakers aansluiten op de connect amp. Ik heb op mijn connect amp 2 speakers aangesloten. Een op uitgang speaker links en eentje op uitgang speaker rechts. Nu wil ik nog een speaker aansluite...

Haperend systeem
Vraag

Sinds een paar dagen in het bezit van een play1 die ik de naam draagbaar heb gegeven en dus mee verhuist van de ene naar de andere ruimte in het huis. de basis bestaat uit een een beam met daarnaast 2...

Sonos One kraakt
Beantwoord

Sinds enkele dagen kraakt 1 van mijn Sonos One speakers enorm als je het volume iets verhoogt, het is net alsof er dan iets binnen in de speaker mee begint te trillen. het maakt geen verschil met wat...

Nieuw netwerk: Kan niet door muziek bladeren, 701 fouten
Beantwoord

Sinds twee weken zijn wij verhuist en sinds die tijd hebben we problemen met het afspelen van muziek via de Sonos. Krijgen fouten als 'kan niet door muziek bladeren' en 701. In de oude situatie had...

Badges

• Badge
    Jan Keus heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Whisperblade heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    marcoss1968 heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    merlinvanrie heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Pjstef heeft de badge Meet & greet verdiend.
Alle badges weergeven

Meeste likes

Wat gebeurt er?

4,409
Topics
17,435
Reacties
160,795
Leden