Installatie en gebruik

Hulp nodig bij het installeren van je Sonos systeem of het gebruik ervan? Stel je vraag hier.

Populaire onderwerpen:

Siri Shortcuts
Beantwoord

Gaat Sonos controller app Siri Shortcuts ondersteunen? Zou wel fijn zijn na de zure tegenvaller dat Playbar een AP2 ondersteuning krijgt.

Stotterende Connect
Beantwoord

Ik heb sinds enige tijd last van een stotterende Connect: zowel van de lijningang als muziekdiensten. De ingangen op de versterker zijn getest en in orde. Ik heb een Play 3 die probleemloos werkt, ook...

Hoe kan ik een kamer verwijderen uit de toepassing
Vraag

Hoe kan ik een kamer verwijderen ? Op dit ogenblik heb ik 2 bureau's (waarvan 1 geen sonos bezit, dus moet verwijderd worden) en 2 TV kamers (1 heeft de soundbar, de andere de surroundboxen). Nergen...

sonos samenvoegen
Vraag

Hoi, Ik heb nu al 2 play 1 speakers staan en 1 beam. ik heb 2 play 1 speakers erbij gekocht, maar na instalatie zitten ze in de verkeerde groep. Kan ik een bestaand groep verwijderen en daarna de spea...

Sonos Beam geen connectie met Samsung tv UE55NU8000
Beantwoord

Goedemorgen iedereen! Ik ben jeffrey en ik heb een brandende vraag. Ik heb telkens als mijn tv uitgeschakeld is en weer inschakel, geen verbinding met de beam. Ik moet elke keer alle hdmi kabels (Ps...

Sonos play 5 gen2 verbindt niet via wifi
Vraag

Sinds een maand kan ik de sonos alleen bekabeld aansluiten. De wifi adaptor lijkt kapot. Hij valt nog binnen de garantie van 2 jaar. Ticketnumer 1588398716

Play5 werkt alleen via kabel
Beantwoord

Mijn play5 werkt sinds vanochtend niet meer draadloos, er zijn geen veranderingen in het netwerk geweest de afgelopen weken. Ander sonos speakers (play1/3/playbar) werken wel goed. ik heb een diagnos...

Equalizer en volume niet te regelen
Beantwoord

Ik loop tegen een heel vreemd probleem aan. Het is niet meer mogelijk om via de Sonos ios app de equalizer instellingen aan te passen. Als ik deze functie aanklik dan krijg ik de melding: “Equalizer...

Play5 doet helemaal niets.
Vraag

Mijn Play5 doet helemaal niets ook niet met de kabel van een andere play5

Sonos Boost
Beantwoord

Ik heb net een sonos boost geïnstalleerd om een betere connectie te hebben met mijn sonos boxen. Hoe weet ik dat de boxen aangesloten zijn op het nieuwe sonos boost netwerk ?

Play 5 gen1 , geluid valt weg of staat zacht.
Vraag

Op mijn play 5, valt het geluid weg maar kan wel hard en even daarna komt het weer terug. Of het geluid is heel erg zacht als de volume op vol staat. Maar dan valt de muziek niet weg, zodra il een ko...

sonos valt continu uit, werkt beetje op macbook en helemaal niet op iphone of ipads
Vraag

Sinds kort valt sonos continu uit, na jaren feilloos te hebben gewerkt. Modem en Access point meerdere malen gereset. In de tussentijd is heb ik de bridge er tussenuit gehaald want die viel continu we...

Stereopaar valt uit, of lukt niet om te maken
Beantwoord

Ik heb al een paar jaar een sonos play 1. vorig weekend heb ik het uitgebreid met nog twee play 1 boxen. nu staat er 1 boven en ik heb er twee in de woonkamer. die twee in de woonkamer wil ik als ster...

sonos one wilt niet meer verbinden met mijn andere sonos one
Vraag

hallo ik ben jort en heb in mei 2018 2 sonos one boxen gekocht had ze geinstalleerd en alles ging goed totdat ik een nieuwe wifi router kreeg dus ik had bijde boxen gereset maar 1 sonos one speaker ko...

Sonos app verbinding
Vraag

Beste, Ik heb een probleem met mijn sonos app, vandaag 2x one, 1x beam en SUB gekocht. Bij het proberen van het instaleren ging de software update steeds niet goed. Dit is nu eindelijk gelukt alleen...

sonos play 1 op 1e verdieping werkt niet stabiel
Vraag

Het lijkt erop alsof de play 1 in een slaapkamer nét niet goed de wifi kan oppikken, wat kan ik doen?

Sonos play5 gen2 werkt plots niet meer

Vandaag valt plots mijn Sonos Play 5 (2gen) uit het Sonos netwerk weg. Het lampje brand continu wit. Ik heb mijn router opnieuw opgestart. Ik krijg alleen geluid uit de speaker als ik hem met een UTP...

Sonos play 5 2e gen. valt plots weg uit netwerk
Vraag

Vandaag valt plots mijn Sonos Play 5 (2gen) uit het Sonos netwerk weg. Het lampje brand continu wit. Ik heb mijn router opnieuw opgestart. Ik krijg alleen geluid uit de speaker als ik hem met een UTP...

Playbase loopt niet synchroon met play5
Vraag

Playbase loopt niet synchroon met 2x play5 in totaal 3 verschillende kamers. Hoe dit op te lossen?

sonos play5 verbind niet meer via wifi
Vraag

Hallo Sonos, Sinds een paar weken wil onze Sonos play 5 (huiskamer (R)) niet meer verbinden met wifi. Bekabeld werkt de Sonos wel maar via het wifi netwerk vind ik hem niet meer. Ik heb een diagnose...

Play:5 gen:2 problemen met wifi

Heb onlangs een play:5 gen:2 kado gekregen. Al meerdere malen geprobeerd te connecten via WiFi. Doet het niet. Via kabel wel. Ondanks bekabeld, kan er geen draadloze verbinding worden geïnstalleerd. G...

Melding: Kan geen verbinding maken met de Sonosspeler.
Vraag

Heb sinds een week een Sonos systeem. Een Connect, 2x Play:1. Aangesloten aan de (professionele) versterker met speakers. Na een paar dagen goed gewerkt te hebben valt het systeem nu iedere keer uit e...

Sonos box uitzetten
Vraag

Hoi Ik heb een beam en 2 x een play 1 staan, die samen een surround set zijn. Nu staat 1 play bij de open keuken. Als mijn kinderen aan het gamen zijn en ik in de keuken wil ik deze play 1 uitzetten...

Mijn Play 5 werkt na een paar jaar plots niet meer.

Mijn play 5 gen 2 werkt plotseling niet meer? Het lampje brandt wit maar sonos vindt hem niet terug?

Sonos One kan naam kamer niet aanpassen
Beantwoord

In instellingen wil ik de naam van de Sonos One aanpassen naar “Werkkamer”. Dit lijkt in eerste instantie mogelijk. Echter na verloop van tijd is de naam weer “Sonos One” op alle app’s.... Graag advie...

Badges

• Badge
    Jan Keus heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Whisperblade heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    marcoss1968 heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    merlinvanrie heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Pjstef heeft de badge Meet & greet verdiend.
Alle badges weergeven

Meeste likes

Wat gebeurt er?

4,408
Topics
17,429
Reacties
160,794
Leden