Installatie en gebruik

Hulp nodig bij het installeren van je Sonos systeem of het gebruik ervan? Stel je vraag hier.

Populaire onderwerpen:

Amp (nieuwe of connect)
Vraag

Zou een nieuw Amp willen aanschaffen zodra die uitkomt, maar weet iemand of met die Amp de aangesloten (HDMI) bron afzonderlijk instelbaar is van de amplifier+luidspekers? Ik zou nl mijn TV via HDMI w...

Play 1 opnieuw aansluiten na stroom afsluiting?
Vraag

Wie kan mij helpen, er is een van onze Play 1 speakers uit het stopcontact getrokken terwijl het systeem AAN stond. We hadden: Eethoek-L en Eethoek-R en we hebben nu Eethoek-L en een vraagteken... Wat...

Speakers instellen via de Windows APP
Beantwoord

Sinds één van de laatste Updates , is het niet meer mogelijk de speakers in te stellen ( Stereopaar maken / Scheiden , of de instellingen van de lijningang ) in de Windows App. Zijn er nog gebruikers...

Wi-Fi signaal valt weg/storing na installatie van mijn Sonos, maar m.b.v. mijn Apple instellingen opgelost!

Tijdens Black Friday een schitterende Samsung qled 55 inch tv aangeschaft. Prachtig beeld en elke keer genieten maar helaas was het geluid niet naar mijn zin. Eind december 2018 een Sonos Beam en t...

Muziekbibliotheek verdwenen uit Sonos telefoon-app
Vraag

Nu al 2x in de laatste week staat mijn muziekbibliotheek op mijn Sonos-app in mijn telefoon er plotseling niet meer bij. Ik zie alleen: "Radio door TuneIn", "Lijningang" en "op dit mobiele apparaat"....

Sonos Connect en Sonos Play
Vraag

Sonos Connect en Play verbreken elke keer de verbinding Ik heb een connect en play elke keer word de verbinding verbroken, ik heb ze al gereset, ook heb ik de router en al mijn andere apparaten uitge...

Kan wachtrij niet opslaan
Beantwoord

Ik krijg de laatste tijd vaak de melding 'Kan wachtrij niet opslaan (upnp=1002)'. Als ik de playlist vervolgens controleer, is de wachtrij toch opgeslagen. Een klein probleem dus, maar toch hinderlijk...

Melding probleem met het netwerk
Vraag

Ik heb sinds 2 maanden een Sonos set met 2x One, 1x sub, 1x playbar. Alles liep gesmeerd, tot vanochtend. Ik kan de volume wel aanpassen in de app, maar ik kan niet meer bij instellingen komen van de...

Probleem

Hallo ik had een vraag. Mijn sonos box komt vaak niet in de app te staan. Maar staat de box er wel bij geeft het vaak een probleem aan ik heb de WiFi gecheckt en alles is oke dit gebeurt vaker en ik w...

Hoe installeer je opnieuw je 2de play 1
Vraag

Hello, ik weet niet hoe maar mijn 2de Play 1 krijg ik niet meer geinstalleerd, (Living Room L+?) verschijnt in de pop up's. Momenteel is mijn smartphone stuk (gevallen) en ik geen herstellingsbudget....

Wegvallen geluid
Vraag

Ik heb een playbar met 2x play3 . Soms valt het geluid van de radio (Tuneln) weg bij beide play3 spelers. Dit gebeurt bij verschillende stations Enkele seconden later is het geluid dan weer terug. Pla...

Geen geluid van Blutooth headphone i.c.m. Sonos beam en TV
Vraag

Ik heb mijn nieuwe Sonos Beam aangesloten op mijn TV LG43UK6300 via de HDMI (ARC) connector. Na het paren van mijn bluetooth headphone met mijn TV, komt na een paar seconden het geluid weer uit de Son...

Sonos controller verliest steeds zones - ook na herplaatsing componenten en aanpassing wifi-kanaal
Vraag

Beste mensen, ik heb sinds enige tijd (er is niets aan mijn opstelling veranderd) dat er - onregelmatig - zones verdwijnen uit mijn controller. Mijn eerste opstelling: router + boost, vervolgens in de...

Kan geen verbinding maken met Time capsule na nieuwe Router installatie
Beantwoord

Mijn Time capsule met opgeslagen muziek is niet herkenbaar meer. Heb nu alles geprobeerd, maar krijg telkens "Disk ..... not found". Heb onlangs een nieuwe router van Ziggo geïnstalleerd, en een Deco...

Playbar wordt niet meer herkend en factory reset doet het niet
Vraag

Ik heb mijn Sonos playbar op een andere plek gezet (dus alle kabels los). Hierna wordt hij niet meer gezien in de app. Opnieuw verbinden via mute en + knop maar ook de factory reset doet niets. Consta...

Sonos5 doet het ineens niet meer
Beantwoord

Goedendag, van de ene op de andere dag doet de Sonos 5 het niet meer. Ik heb ook een Sonos 3 en daar is niets mee aan de hand. Ook geprobeerd om Sonos 5 op de 3-kabel aan te sluiten en dat werkt niet....

AV Sync Sony KD-43FX8599 en Sonos Beam via HDMI ARC
Vraag

Ik heb sinds kort een Sonos Beam omdat het geluid van mijn nieuwe tv, net als elke platte tv tegenwoordig, tegen valt. Ik ben begonnen met een Teufel One soundbar waarvan het geluid me tegenviel. De A...

unable to use sonos one after update
Vraag

I recently got a sonos one for Christmas and have had a lot of issues using it. Setting up took a lot of tries but all of a sudden it worked. Have been using without problems for about a week and all...

lukt niet meer play3 en amp te koppelen met bridge
Vraag

Plots na stroomonderbreking alls verdwenen. Bij herinstallatie vind hij de bridge en ook de play3 en connect amp maar wil deze niet draadloos koppelen. Bedrad lukt het wel maar ik heb niet overal een...

Sub werkt niet (meer)
Vraag

In Dec sub gekocht. Ging prima tot kort. Idee dat sub niets meer doet. Al verwijderd uit kamer, stekker eruit ETC. Maar geen verbetering, doet niets meer. Lampje brandt wit. Wat kan ik nog doen?

Ziggo router en sonos Boost installatie
Beantwoord

Verbinding valt met regelmaat uit. (minimaal 1 x per week) nadat ik modem opnieuw opstart is verbinding weer prima. Dit probleem heb ik sinds 4 maanden na levering van nieuwe modem, hiervoor 2 jaar pr...

Sonos Sub doet het plotseling niet meer
Vraag

Mijn Sonos Sub (serienummer 949F3E434B40D) geeft geen geluid, het lampje doet het niet, de vaste netwerkaansluiting doet het ook niet. De Sub heeft geen netspanning (230 Volt) meer. Het aansluitsnoer...

Foutmelding 1002, geen support Sonos, wie weet een oplossing?
Vraag

vrijdagmiddag, begin van het weekend, foutmelding 1002 na update, geen support vanuit Sonos. wie kan mij helpen zodat ik dit weekend toch de Sonos aan de gang krijg?

Geen verbinding wifi

Ik had thuis een wifi probleem. Kpn is geweest en heeft probleem verholpen. Wifi signaal is nog nooit zo sterk geweest. Naam netwerk en wachtwoord zijn ongewijzigd. Mijn Sonos herkent het echter niet...

Wegvallende speakers bij gebruik lijningang connect
Vraag

Wellicht is de vraag al vele malen gesteld maar ik kan de vraag zo 1,2,3 niet terugvinden. Sinds kort heb ik een connect aan mijn Sonos systeem toegevoegd om op deze manier mijn platenspeler te koppel...

Badges

• Badge
    Jan Keus heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Whisperblade heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    marcoss1968 heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    merlinvanrie heeft de badge Meet & greet verdiend.
  • Badge
    Pjstef heeft de badge Meet & greet verdiend.
Alle badges weergeven

Meeste likes

Wat gebeurt er?

4,408
Topics
17,429
Reacties
160,794
Leden