Installatie en gebruik

Hulp nodig bij het installeren van je Sonos systeem of het gebruik ervan? Stel je vraag hier.

Populaire onderwerpen:

Tips voor veel voorkomende Sonos problemen.

Tips voor veel voorkomende Sonos problemen Loop je tegen een uitdaging aan met je Sonos systeem? Hier vind je oplossingen voor een paar van de veel voorkomende problemen. Controleer de status van je...

Play 5 oranje verlichting
Vraag

Mijn play sluit niet meer aan. Alles getracht. Reset van speaker , van router. 1 play 5 werkt, de ander vertoond oranje licht. Wat kan ik doe? Play is 6 maanden oud.

sonos AMP + sonos one + B&W speakers
Vraag

Hallo, ik heb een AV receiver met 2 B&W luidsprekers links en rechts. Nu zou ik die willen vervangen door een sonos AMP. Ik heb ook een sonos one, die ik wil koppelen met de AMP. Nu is mijn vraag: 1....

alexa
Vraag

alexa zegt dat ze offline is. en ze pakt geen muziek over apple music

Beam en One’s voor muziek én als surround
Vraag

Ik heb een beam en twee one’s. De beam is op de tv aangesloten. Ik heb ze nu als twee groepen en speel ze tegelijk af voor muziek: beam in het midden en de one’s als links en rechts. Met dectv aan spe...

Spotify app wil niet meer naar Sonos Amp streamen
Vraag

Ik gebruik vaak de Spotify app om muziek naar een van mijn Sonos apparaten te sturen. Dit ging tot nog toe altijd goed, ook met mijn nieuwe Sonos Amp. Sinds een paar dagen zie ik mijn Sonos Amp wel in...

Sonos app houdt aangemaakte kamer niet vast.
Vraag

Ik gebeuik twee one’s en een Beam en die zet ik met zijn drieën in een kamer genoemd surroundspeakers. Allemaal prima maar later blijken de drie gekoppelde speakers toch weer Beam te heten. En de gema...

Play1 werkt niet draadloos
Vraag

Wij hebben 2x Play 1. Deze werken alleen maar via een bekabelde aansluiting. Draadloos worden ze niet meer gezien door het netwerk. Wat kan hier aan de hand zijn?

Plaatsen speakers
Vraag

Hallo, Ik heb me de set sonos 5.1 aangeschaft. Nu is mijn vraag kan ik de speakers bij het plafond plaatsen? Of ervaar ik het geluid dan anders? Groetjes Daan

Sonos Play en Connect niet synchroon
Vraag

Ik gebruik een Play1 in de keuken en connect voor dr woonkamer welke is aangesloten met optische kabel op een Marantz SR7012. Connect en speaker zitten in 1 groep, maar geluid is niet synchroon. Wat i...

Beam aansluiten zonder ARC en Optische aansluiting op TV
Beantwoord

Zoals jullie lezen wil ik de beam samen met 2 ones aansluiten op mijn Sony TV. Hier zit wel HDMI op maar geen HDMI ARC of optische kabel. Dit was volgens de levernacier geen probleem, hij kon op HDMI,...

Sony KD-49XD8305 'Audiosysteem actief' probleem Sonos
Vraag

Hi, Note: ik denk dat dit probleem gerelateerd is aan de TV. Maar er zullen hier vast mensen zijn met Sony en Sonos ervaring. -------- Al enige tijd heb ik een Sony KD-49XD8305 in bezit. Onlangs ee...

SONOS bibliotheek op deelbare schijf aanroepen in SONOSapp
Vraag

Mijn muziekbibliotheek in SONOS is wel aanroepbaar op de in het netwerk hangende SONOLOGY DS412+ en op de harde schijf van mijn iMAC. Eigenlijk wil ik de muziek bibliotheek op een FANTEC type DB alu...

Audio van LG OLED55B7V via HDMI Arc valt soms weg op Beam
Vraag

Het kan weken goed werken maar dan ineens stopt de Simplink tussen de LG en de Beam ermee en werkt het niet meer. Soms wil tv uitzetten en HDMI kabel ontkoppelen even helpen en dan werkt de audio over...

Sonos Play 5's en beam
Vraag

Het is waarschijnlijk heeeeel gemakkelijk, maar ik kom er maar niet achter hoe het werkt. Ik heb 2 play 5's en een beam. Maar ik wil ook met 1 druk op de knop de beam uitschakelen en alleen naar de Pl...

Bedienen sonos playbar met afstandbediening LG

Samenvatting Wij hebben al geruime tijd een TV, LG Oled 4K. Hierop is ook al van begin af aan een sonos playbar aangesloten. Met de afstandbediening van TV bedienen wij ook het geluid via de playb...

zomaar niets meer
Vraag

1 jaar langs probleemloos gebruik gemaakt van play 5 als surround set. vanmiddag viel de play 5 uit en kan niet meer koppelen. diagnose uitgevoerd met nr: 2113958739 wat te doen? graag uw hulp

Playlist speelt niet verder waar je gebleven bent
Vraag

Wanneer ik in de controller app een afspeellijst start en na een tijdje stop om vervolgens de volgende dag bijv. verder te luisteren, is de positie waar je gebleven bent gereset en moet je handmatig h...

Play 5 geen verbinding met wifi, alleen nog op kabel.
Vraag

Zojuist stopte mijn Play 5 (gen 2) ineens midden in een liedje. Kan op geen enkele manier meer draadloos verbinding krijgen, alleen via kabel. 2e play 5 speaker kan wel verbinding maken met draadloos...

Nieuwe telefoon - Sonos onvindbaar. Andere telefoons werken wel
Vraag

Ik heb een nieuwe telefoon en wil ook hier Sonos mee kunnen bedienen. Helaas geeft hij aan dat mijn Sonos op een ander netwerk zit, dan mijn telefoon. Dat is vreemd, want bij de andere twee telefoons...

Sonos Play 5 connect niet meer met wifi
Vraag

Hi all, Een aantal weken geleden kreeg mijn Sonos Play 5 kuren. Af en toe stopt deze met afspelen. Dit terwijl deze daarvoor een jaar probleemloos alles afspeelde. Vanavond wilt deze helemaal niet m...

Sonos op vakantie
Vraag

Hoe werkt een spotify account via een mobiele telefoon op een Sonos Play1 op een camping met wifi in het buitenland? De mobiele telefoon ziet met de wifi verbinding wel de Sonos en kan er verbinding m...

Sonos speelt zomaar muziek af
Beantwoord

Het is al een paar keer voorgekomen dat ineens midden in de nacht muziek (niet van mijn playlist) wordt afgespeeld op mijn Sonos Play5 (stereo paar in de woonkamer) en Play 1 (1 in de keuken, 1 in de...

Connect springt steeds aan
Beantwoord

Mijn connect springt op willekeurige momenten aan, knippert dan een klein tijdje (wit) en gaat weer uit. Alle mogelijkheden reset mogelijkheden en zelfs terug naar factory default geeft geen resultaat...

Sonos systeem valt (deels) uit en skipt nummers
Vraag

Al een paar weken ben ik aan het emmeren met mijn peperdure Sonos systeem waar ik ondertussen behoorlijk spijt van begin te krijgen dat ik het ooit heb aangeschaft. Wat heb ik; 2 x Play-5, 1 x Sub, 1...

Badges

Alle badges weergeven

Meeste likes

Wat gebeurt er?

4,767
Topics
19,090
Reacties
161,482
Leden