Ik krijg de Roam niet meer opgeladen

  • 5 November 2021
  • 5 reacties
  • 1695 Bekeken

Voeding van orginele kabel vervangen, etc. geen resultaat. bij laden verschijnt heel even het oranje lampje onderin en gaat na 10 seconden weer uit en er gebeurd verder niets.

Hoe krijg ik dit opgelost?

Accu/batterij overleden?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Belangrijk detail waar ik zelf achter kwam is dat je de reset van de power knop alleen werkt als je de voeding niet aangesloten hebt. 

Top Jos, hier ook op kunnen lossen met jouw oplossing uit het engelse forum. Bedankt!

Eens, de winkel zou het moeten regelen en ik neem aan dat ze het ook wel doen. Echter als opsturen naar Sonos sneller gaat dan doe ik dat liever.

 

Maar inmiddels is het opgelost! Ik dacht dat de Roam niet meer laadde maar in werkelijk was hij wel opgeladen maar wilde niet meer aan. In het engelse forum vond ik de oplossing: houdt de powerknop 12 of 13 seconden ingedrukt. Daarna ging bij mij het oranje licht inderdaad even aan en even daarna kwam de witte led. Ik zag de Roam direct weer in de app en hij bleek inmiddels 100% geladen.

Hoi @JosM ,

Volgens mij moet de winkel zorgen voor afhandelingen van defecten.
Zo werkt het voor mij bij (Platte tv) alles wat ik bij hun koop is de zorg van hun, als het misgaat.

Winkel stuurt me terug naar Sonos voor reparatie onder garantie.
Dit klinkt voor mij naar "ik maak mij ervan af”

Een keertje aan de hand gehad, lang geleden met een Play 1.
Gaf de geest na anderhalf jaar.
Teruggebracht, en kon meteen een andere meenemen.
Zo hoort het volgens mij te gaan, zeker als je nog in de garantie periode zit.

En hoe de winkel het afwerkt met Sonos gaat hun zorg zijn.

Sinds gisteren hetzelfde probleem. Sinds aanschaf in april heeft het goed gewerkt. Nu laadt hij niet meer en inderdaad het lampje onderin verschijnt als de spanning erop gezet wordt maar het lampje dooft weer na ongeveer 10 sec.

Heb nog een 25W lader aangeschaft maar dit geeft precies hetzelfde resultaat. Winkel stuurt me terug naar Sonos voor reparatie onder garantie.