Vraag

Ik kan sinds de laatste update geen muziek meer luisteren

• 10 November 2017
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

Ik kan sinds de laatste update geen muziek meer luisteren. De App lijkt niet meer te functioneren.
De App kan ook niet de verschillende muziekdiensten zoals Deezer openen. Niks werkt! App is opnieuw geïnstalleerd maar geen resultaat. Kan iemand helpen? Wordt dit probleem met een update opgelost? :(

2 x Play5
1 x Play1

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
@JDavits Als je app meteen crashed, probeer dan je app de deinstalleren, dan het apparaat waar je app op stond helemaal opnieuw opstarten, en dan daarna weer de app erop zetten. Dit is een fenomeen wat we aan het onderzoeken zijn, en dit lijkt op dit moment de oplossing. Zo niet, dan kun je het beste even telefonisch contact met ons zoeken.

@Danker Wil je een diagnose maken wanneer het probleem voorkomt en het nummer hier vermelden? Zo maak je deze.
Sinds de update is er geen ontvangst in 1 kamer, waar ik eerder geen enkel probleem had.
Same here! (net een topic over geplaatst) Diognose kan dus niet omdat de app METEEN crasht bij opstarten....
Reputatie 5
Badge +2
Wil je een diagnose maken wanneer het probleem voorkomt en het nummer hier vermelden? Zo maak je deze: https://sonos-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/2480