Beantwoord

IK BEN TEN EINDE RAAD; connect (bedraad) niet meer werkend te. krijgen met draadloos aangesloten play-1’’s

  • 30 September 2022
  • 3 reacties
  • 218 Bekeken

HELP!

Van de 1 op de andere dag werkt ineens mijn Sonos-systeem niet meer. Ik heb.  Vele malen getracht middels reset en opnieuw installeren de boel draaiende te krijgen maar nope.

Ik heb een Sonos Connect bedraad aan de router hangen. Ik HAD de play-1 boxen gekoppeld via het Sonos-netwerk van de connect….maar dat werkt niet meer. En ik krijg ze ook niet meer aangesloten… Wel op het huis draadloze netwerk, maar ik wil voor de snos-spullen het sonos-netwerk gebruiken. WAT DOE IK FOUT??? Ik werk met een tweede generatie connect en de S2 app, alles is up to date, ook de Apples waarmee ik het systeembeheer.

icon

Beste antwoord door AlbertG 30 September 2022, 21:57

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wellicht is je Connect defect. Kan je deze er niet tussenuit halen en één van je speakers bekabeld aansluiten?

Anders zou ik contact opnemen met Sonos om te zien wat er aan de hand is. 

Inmiddels gelukt om ze na resetten van alles. De play-1’s te koppelen aan de connect. Zit m in het wifi-deel….ik kan blijkbaar via mijn wifi-netwerk NIET om het bekabelde deel komen waar de connect aan hangt. Geen Sonos-probleem dus!

Reputatie 7
Badge +3

Geen idee wat je nu eigenlijk beschrijft en hoe het nu is opgelost en wat ik ook niet begrijp is dat je schrijft dat en van de 1 op andere dag is ontstaan. Kennelijk heb je dan toch iets aangepast in je netwerk.