Beantwoord

I phone muziek speelt niet elk nummer in zijn geheel af , bloed irritant.WiFi versterker en een sonos boost gekocht van armoe

• 13 August 2018
  • 4 reacties
  • 285 Bekeken

I phone speelt niet elk nummer in zijn geheel af bloed irritant , WiFi versterker Fritz gekocht morgen de Sonos boost aansluiten
Dan weet ik het niet meer
icon

Beste antwoord door Tim S 15 August 2018, 16:24

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hey Janjulius, ik kan mij goed voorstellen dat dat zeer irritant is. Wil je een diagnose maken wanneer de muziek weer afslaat? Dat kan via instellingen, geavanceerde instellingen, diagnose verzenden.

Kan je een omschrijving geven van je netwerk? Wie is je internet provider en waarop ga je de Boost en versterker aansluiten?
Beste Frank ik heb internet van Telfort ,
En een experia box V8 modem.
Een Fritz 1750 E repeater
En een Sonos boost aangesloten , de Sonos boost geeft een flinke verbetering hij speelt nu enkele plaatjes helemaal af.
Ik heb 2x een play 1 en een playbar onder de tv.

De klacht is als ik muziek , gekocht va i tunes wil afspelen via mijn i phone SE
De plaatjes niet helemaal afmaakt en overspringt naar het volgende nummer.

Ik woon in een huis van bouwjaar 2001 dus redelijk nieuw en goed geisoleerd

Ik heb de repeater en de boost gekocht om meer plezier van mijn Sonos installatie te hebben.
Er is verbetering.

Wie weet heeft u nog een tip voor mij

Groet
Reputatie 7
Badge +2
Ervaar je dit probleem toevallig als de telefoon de bron van muziek is, en de telefoon in slaapstand valt?
Wij zijn er op het moment wel bekend mee, dat bij IPhone en IPad toestellen dit probleem helaas naar voren komt.
Wanneer de telefoon/tablet in slaap valt, en dus het scherm op zwart zet, geeft deze minder stroom aan bepaalde onderdelen van de telefoon/tablet, waaronder ook de wifi werking van het toestel.
Sonos kan dus op een gegeven moment, als de telefoon/tablet in slaap valt, de muziek van de telefoon niet goed meer benaderen vanwege de beknelde wifi verbinding.
Stel je zou de slaapstand van je toestel uit zetten (al is het maar tijdelijk als test) ervaar je het probleem dan nog?
Een andere oorzaak zou kunnen zijn, dat je wifi versterkers in huis hebt, en je toestel schakelt tussen deze wifi punten.
Op het moment dat deze schakelt, is de telefoon/tablet voor een kort moment niet te benaderen, waarin Sonos de muziek dus niet kan ontvangen. en stop, of skipt naar het volgende nummer in de wachtrij.
Goed nieuws !
De oplossing is bij mij inderdaad de i phone , uit de slaapstand zetten .
Dit kan bij “instellingen “ en dan “ beeldscherm en helderheid “ dan automatisch slot op “ nooit “ zetten .
En de Sonos speelt de muziek van de i phone af he’ he’ eindelijk opgelost .
Heel erg bedankt Tim S van Sonos voor het meedenken !.
Groet Janjulius.