Hulp bij inrichting kamerindeling.

  • 22 January 2022
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Ik heb een Sonos systeem, 1 sub gen3  6 Sonos one en 2 Sonos five. Ik wil een five en 2 one’s connecten voor in 1 kamer (woonkamer) als ik dit probeer dan kan ik de ones als een stereopaar maken maar als ik de five in de woonkamer wil toevoegen dan maakt Sonos automatisch een woonkamer2 aan en kan dus niet in 1 kamer. Help!!!!! Hoe los ik dit op?!?!?!? 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Het begrip “Kamer” in Sonos werkt anders dan jij wilt (en bijvoorbeeld ook in Google Home). Een “Kamer” is een speaker of een door Sonos bepaalde (stereo- of surround-)set. Een Five en twee One’s is niet zo’n set en moet in twee verschillende “Kamers”. Die kun je vervolgens prima groeperen overigens.

Het begrip “Kamer” in Sonos werkt anders dan jij wilt (en bijvoorbeeld ook in Google Home). Een “Kamer” is een speaker of een door Sonos bepaalde (stereo- of surround-)set. Een Five en twee One’s is niet zo’n set en moet in twee verschillende “Kamers”. Die kun je vervolgens prima groeperen overigens.

Ah oke, ik heb namelijk een overkapping, en daar konden een sub gen3 een Sonos five en 2 ones wel in 1 “kamer”

Reputatie 7

Dat zou mij verbazen. Je kunt twee One’s in een kamer zetten eventueel met een Sub, maar dan zou er geen Five meer bij moeten kunnen. Kun je een schermprint posten van de inhoud van die kamer?