Vraag

Hoge geluidstoon uit de Playbar

Badge
Vandaag na een tijdje wachten eindelijk mijn complete set mogen aansluiten. Uiteindelijk allemaal netjes gelukt, maar ik dacht een hoge toon te horen. Dacht wellicht vermoeidheid. Maar, na het uitzetten van de TV hoor ik het geluid nog steeds. Twijfelde, stekker er maar uitgehaald, en het hoge geluid(soort ruistoon) was weg.

Na lang wachten ben ik hier niet zo blij mee uiteraard.. :-| .. iemand een idee hoe dit op te lossen of te verhelpen??

Verneem graag & alvast bedankt voor jullie feedback!

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Als er een hoge piep uit de Playbar komt, en een fabrieks reset zou dit niet doen oplossen, dan ben ik bang dat je een defect toestel hebt ontvangen.
Wij zullen deze uiteraard omwisselen voor een Playbar die deze piep niet heeft.
Dit kun je regelen via de dealer waar je de Playbar hebt gekocht, je kunt het tevens rechtstreeks met ons regelen.
Als je het via ons wilt regelen verneem ik graag het serie nummer van de Playbar, waarna we via email verder zullen communiceren.
Sorry voor het verdere ongemak, dit is zeker niet hoe we willen dat iemand z'n nieuwe installatie ervaart.
Badge
Bedankt Tim, ik zal de reset proberen vanavond of van het weekend. Mocht dit niet lukken zal ik jullie contacteren. Goed weekend!
Reputatie 4
Badge +2
Is goed, we zien je reactie graag tegemoet.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen