Beantwoord

Hoe voeg ik speakers toe aan het Sonos systeem?

  • 8 January 2022
  • 6 reacties
  • 73 Bekeken

Hi, Acc. to my account at the Sonos sharepoint I have only one speaker, but want to add more. Can you advise how to do this?

icon

Beste antwoord door 106rallye 9 January 2022, 13:52

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Thanks, werkt prima.

 

Reputatie 7

Als je in de app inlogt met het account waarvan je de speakers wilt overdragen kun je via Systeem-Eigenaarschap van het systeem overdragen je systeem naar het andere account zetten:

Als je geen toegang hebt tot het mailadres van het te verlaten account zul je wellicht de speakers die je op het nieuwe account wilt hebben moeten resetten en toevoegen aan het nieuwe account.

Reputatie 7

Dit is een Nederlandstalig forum, dus ik antwoord in het Nederlands. Eigenlijk begrijp ik je vraag niet. Wat is een “Sonos sharepoint”? Je kunt een nieuwe speaker toch gewoon toevoegen in de set up via de Sonos app?

Met Sonos sharepoint bedoel ik de site https://www.sonos.com/myaccount/system/households/devices/ .  Bij de tap (of sub pagina) zouden onder je account alle aangemelde speakers naar voren, maar er ontbreken er en die wil ik toevoegen alleen ik weet niet hoe.  Als iemand een tip kan geven dan ben ik daar dankbaar voor. 

Reputatie 7

Hierop horen alle speakers te staan die op je account zijn aangemeld (zelfs als je ze ooit hebt aangemeld maar niet meer gebruikt - dan staan ze erop tot een ander ze op zijn account aanmeldt). Zoals ik hierboven al zei: de devices zouden in deze lijst moeten verschijnen (geef het een dagje na de uitrol) als je ze uitrolt op dit account. De andere speakers moeten dus aan je huidige speaker worden toegevoegd, of als apart systeem worden uitgerold (bijvoorbeeld indien ze alleen S1 geschikt zijn en je huidige speaker zit op S2).

Dank voor je snelle reactie. Het blijkt dat ik twee accounts heb en dat op beide speakers staan. Graag zou ik dus een account willen opheffen en de speakers bij elkaar op een account willen hebben. Weet jij of dit kan en hoe dit moet? Groet,