Beantwoord

hoe kan ik tijdelijk een sonos luidspreker (fibe in dit geval) installeren bij vrienden om een avond muziek te spelen ?

  • 10 July 2022
  • 6 reacties
  • 157 Bekeken

Hoe kan ik tijdelijk voor één avond een sonos luidspreker (fibe in dit geval) installeren bij vrienden om een avond muziek te spelen ?

laatst probeerde ik dat opnieuw eens na lange tijd maar anderhalf uur zoeken oververfde niets op ! Ik heb de five met de kabel verbonden rechtstreeks op de modem, op een bijkomende hub, op de hoofdmodem en zo meer, wifiwachtwoord van daar in de app van Sonos bewaard…. Niets heeft geholpen ! De berichten gevolgd op de versie 2 de geel-bruine app van Sonos, van Sonos niet gevonden tot opnieuw proberen en zo meer.

Hoe kan ik die Sonos installeren, wat zou ik verkeerd kunnen gedaan hebben?

icon

Beste antwoord door 106rallye 10 July 2022, 17:07

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7

Hebben je gastheren een bijzondere wifi set up?
Heb je de Five gereset? Dan kun je hem als nieuw systeem uitrollen.

 

Niet de makkelijkste optie, maar de gewone Sonos speakers zijn hier nu eenmaal niet voor gemaakt.

Dank voor uw bericht,

Of ze een bijzondere WiFi setup hebben weet ik niet, trouwens wat bedoel je hier mee met bijzondere setup ? Ik gebruikte een UTP kabel

en ja, de Sonos Five meermaals gereset.  

Reputatie 7

Bij gebruik via wifi kan het gebruik van een mesh systeem of access points een probleem zijn. Via de kabel zou eigenlijk goed moeten lopen. Heb je diagnoses verzonden toen het niet ging? Dan zou Sonos wellicht iets kunnen zien.

o ja dat zal het inderdaad zijn zoals je zegt want daar waren een aantal bakjes en nog een bijkomende modem ook dus …

Neen geen diagnoses verzonden, maar ik denk dat het niet anders zal kunnen door uit te loggen uit mijn account, of app verwijderen en een nieuw “systeem” opzetten daar op locatie om dan later terug thuis datzelfde te doen en terug contact te maken met mijn bestaand systeem..

Reputatie 7

Als je de Five hebt gereset moet je hem indien er op dat adres geen ander systeem aanwezig is inderdaad uitrollen als nieuw systeem. Na een reset kun je hem bij je thuis weer toevoegen aan je bestaande systeem.

Er is inderdaad daar op locatie geen sonos systeem aanwezig, dat zou natuurlijk veel makkelijker geweest zijn !

dank u voor uw antwoorden !