Beantwoord

Hoe kan ik op nummers zoeken ?

  • 4 March 2022
  • 6 reacties
  • 604 Bekeken

Badge +1

Ik zou graag een afspeellijst maken. Als ik met de zoekknop op nummers klik komt er steeds dat er niets gevonden wordt.

ik kan wel op artiest zoeken maar dan krijg ik een heel album voor toe te voegen.

Hoe kan ik alleen bepaalde nummers toevoegen ?

icon

Beste antwoord door 106rallye 5 March 2022, 11:05

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7

In de Sonos app? Bij welke muziekservice? 

Badge +1

Ja klopt in de Sonos app. Ik heb lijsten in de spotify app maar kan niks in de Sonos app zetten.  Ik kan alleen arttiesten toevoegen en dan krijg je het hele album maar ik wil gewoon bepaalde nummers opslaan in mijn Sonos.

Reputatie 7

Met mijn betaalde Spotify app kan ik prima zoeken op nummers. Aan Sonos-afspeellijst toevoegen kan ik ook als optie krijgen. Ik gebruik echter geen Sonos afspeellijsten omdat ik mijn afspeellijsten al in Spotify zelf heb gemaakt, zodat ik ze ook onderweg kan gebruiken. Als je in de Sonos-app naar onderen scrollt kun je ook je Spotify-afspeellijsten benaderen. Zou dat niets voor jou zijn?

Badge +1

Bedankt voor de tip. Dat werkt echt goed. Ik ben nog wat zoekende en vroeg me af hoe ik i.p.v. albums losse nummers kan zoeken in de Sonos app. Maar het zal waarschijnlijk komen dat ik geen betaald Spotify abonnement heb. Als ik een nummer afspeel krijg ik ook niet de optie om het aan de Sonos afspeellijst toe te voegen. 

Reputatie 7

Dat kan inderdaad een verschil zijn tussen betaald en gratis……

Reputatie 7
Badge +3

Dat zal inderdaad komen door gratis versie van Spotify. Ik gebruik Apple Music en wanneer ik zoek op nummers krijg ik diverse terugkoppelingen van bijvoorbeeld Plex, Apple Music, Soundcloud, maar Spotify niet. Dit ondanks dat ik wel de gratis versie van Spotify heb staan.