Vraag

Hoe kan ik een kamer verwijderen uit de toepassing

• 23 november 2017
  • 5 reacties
  • 6165 Bekeken

Hoe kan ik een kamer verwijderen ? Op dit ogenblik heb ik 2 bureau's (waarvan 1 geen sonos bezit, dus moet verwijderd worden) en 2 TV kamers (1 heeft de soundbar, de andere de surroundboxen). Nergens is er iets over dit topic te vinden. Ik begin meer en meer de indruk te krijgen dat dit niet mogelijk is. Jammer, heel jammer. Je zou denken dat dit toch geen abnormale functie is.
Weet iemand hier een oplossing voor ?

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Een kamer verwijderen uit de app is inderdaad softwarematig niet mogelijk, dit omdat een kamernaam gebonden is aan een speler. Wel kan je in de instellingen kamer de naam veranderen.
Beste Ryan,
van naam veranderen ? We hebben overal sonos staan 🙂 Ik kan die kamer toch maar moeilijk "vuilbak" noemen hé.

Spijtig dat dit niet mogelijk is, ik vind dit echt wel een serieuze tekortkoming. Helemaal niet wat ik van dit systeem verwacht had.
Staat dit op de lijst voor een volgende update ?

Of kan ik gewoon het hele systeem verwijderen en alles terug opnieuw instellen ? Is dat een optie ?
Reputatie 5
Badge +2
Als je een speler uit de app wil verwijderen dien je de stekker uit het stop contact te halen dan verdwijnt de kamer uit de lijst. Wat ook kan is elke speler 1 voor 1 resetten, maar als je alles tegelijk reset en opnieuw installeert kan het voorkomen dat je alle instellingen kwijt bent. Dit zijn aangemaakte afspeellijsten, toegevoegde shares en Muziek Services.
hoe reset ik een speaker dan?
Reputatie 6
Badge +2
hoe reset ik een speaker dan?
Het woord resetten van mijn collega Ryan verwees naar een oude URL, heb dit aangepast.
Toch raden wij niet aan speakers van een fabrieks reset te voorzien aangezien je dus je instellingen zult kwijtraken.
Daarna opnieuw installeren zou inhouden dat je deze weer van een kamernaam moet voorzien, en dus bij de oude situatie terug bent.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen