Vraag

help kom niet verder in de app 2x sonos play 1

  • 30 November 2020
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Hoi 

na switchen van internetaanbieder wil ik mijn sonos play 1 en bar weer installeren. 
aangezien ze niks deden en niet gevonden werden heb ik eerst alles gereset. 
Nu worden ze in de app prima gevonden maar kom ik niet verder met installeren. 
de app komt met draadloze installatie en als ik dan op de knop druk om accessoires te configureren dan blijft hij daar hangen. Kan op de knop drukken maar er gebeurt niks 

wat nu? 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7

Via een iPhone? Misschien is dit het probleem: "Go to accessory setup" button, in app, does not work when trying to configure Sonos Play:1 -- help?? | Sonos Community

Overigens is het het makkelijkst om in de router van de nieuwe internetprovider gewoon alle wifigegevens (naam netwerk, wachtwoord) van de oude over te nemen. Dan hoef je niets aan te passen.

Mocht dat, bijvoorbeeld om veiligheidsredenen niet kunnen, dan kun je ook proberen om de nieuwe wifi-gegevens in te vullen terwijl het oude netwerk nog in de lucht is, danwel terwijl beide netwerken even kort tijdelijk naast elkaar bestaan. Volg anders deze stappen: Sonos verbinden met een nieuwe router of een ander wifinetwerk | Sonos

In het algemeen is het niet nodig om bij een nieuwe internetprovider je systeem te resetten - je raakt dan ook al je instellingen (playlistst, Trueplay etc.) kwijt.