Vraag

Heel zacht geluid op Sonos Connect

  • 14 February 2018
  • 8 reacties
  • 1255 Bekeken

wij hebben hier thuis een sonos connect en deze geeft geen geluid meer (je hoort hem nog heel zachtjes over de versterker als deze hard aanstaat) dit is gekomen na de laatste software update hij heeft toen 1-2 dagen staan haperen maar nu niets meer.

het volgende heb ik al gedaan
1. Reset uitgevoerd
2. Op een andere versterker aangesloten
3. Tulp kabel vernieuwd

wie weet de oplossing we missen de muziek

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hoe hoog staat het volume van de CONNECT? Stuur even een diagnose in als de CONNECT aan het spelen is en post het bevestiging's nummer hier.
Bevestiging’s nummer 8493697 :D

Geluid staat op 50 procent
Reputatie 5
Badge +2
Wat gebeurt er als je het volume naar 100% zet, hoe is de CONNECT aangesloten op de versterker (welke uitgang gebruik je op de CONNECT). Probeer nog even een andere uitgang.
diverse dingen uitgesloten
1.volume op 100% gezet
2.kabel tussen sonos connect vervangen
3. uitgang op de versterker getest met een andere source
4.sonos connect op een andere versterker aangesloten

niks helpt met bovenstaande punten
wat nu ?
Reputatie 7
Badge +2
diverse dingen uitgesloten
1.volume op 100% gezet
2.kabel tussen sonos connect vervangen
3. uitgang op de versterker getest met een andere source
4.sonos connect op een andere versterker aangesloten

niks helpt met bovenstaande punten
wat nu ?

Stel je zou een andere bron op je versterker aansluiten, bijvoorbeeld een CD-speler, het liefst op de ingang waar de Connect nu op aangesloten zit, hoor je de CD-speler dan wel goed?
Moet echt uitgesloten worden dat dit niet een probleem van de versterker of de Connect is.
Als het de Connect is, dan wil ik je vragen de Connect als laatste stap, van een fabriek's reset te voorzien.
Daarna graag opnieuw koppelen om te zien of het zelfde probleem zich nog voordoet.
Hoor graag het resultaat, en indien het probleem zich voor blijft doen, ook het serie nummer van deze Connect.
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem. En ook deze vier stappen doorlopen om uit te sluiten dat het aan de versterker ligt. Ik wil nu de links volgen voor een fabrieksreset, maar krijg een foutmelding dat de URL niet bestaat.
Wat kan ik doen om het probleem op te lossen ?
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb hetzelfde probleem. En ook deze vier stappen doorlopen om uit te sluiten dat het aan de versterker ligt. Ik wil nu de links volgen voor een fabrieksreset, maar krijg een foutmelding dat de URL niet bestaat.
Wat kan ik doen om het probleem op te lossen ?

Heb de link aangepast, hoor graag of dit je een oplossing geeft.
Zo niet zien we graag een diagnose tegemoet, kort aangemaakt nadat het probleem zich voordoet.

Wij hebben hier hetzelfde probleem.

De connect staat aangesloten op een versterker, maar wordt alleen extreem zacht afgespeeld.

Al 3x gereset en opnieuw alles aangemeld, maar helaas zonder resultaat.

Hoe kunnen we dit oplossen?

 

1603364293