Harmony Smart aanmelden op Sonos Playbar

• 15 januari 2015
  • 3 reacties
  • 818 Bekeken

Reputatie 2
Ik ben in het bezit van de Sonos Playbar, de Sub en 2 x Play 1. TV kijken, dvd kijken gaat allemaal prima en de navigatie gaat via de Harmony Smart afstandsbediening. Als ik echter alle apparaten uitzet en alleen via de Sonos onderdelen muziek wil luisteren, kan ik het volume niet regelen met de Harmony Smart afstandsbediening. Weet iemand hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? Alvast bedankt.

3 Reacties

Reputatie 2
Misschien was mijn formulering niet duidelijk, dus hier een nieuwe poging.
Ik heb de playbar en mijn tv gekoppeld via een optische kabel.
Wanneer ik de activiteit tv kijken start op mijn harmony smart kan ik prima met de volume regeling van de playbar, geen probleem.
Is het mogelijk wanneer ik de activiteit tv kijken uitschakel, toch de volume regeling van de sonos playbar te blijven gebruiken.
Dit namelijk om bv het radio signaal, welke ik activeer via een tablet te dimmen of op te voeren.

Eigenlijk wil ik dus de bediening van het volume ten alle tijden gebruiken, of ik nu wel of geen activiteit gebruik.
Dit daar de playbar mijn enige versterker is voor zo wel tv radio mp3 enz.
Is dit ook mogelijk?
Reputatie 4
Badge +3
Volgens mij niet.
het infrarood signaal gaat via de TV naar Playbar, niet andersom.
Hier moet de TV dus voor aanstaan.
Reputatie 2
Badge
Ik heb een harmony remote geen smart. Maar principe is misschien hetzelfde. Je kan toch in plaats van activiteiten ook de apparaten selecteren op je afstandsbediening. Selecteer gewoon je playbar en regel dan volume. Bij mij kent de afstandsbediening de playbar als versterker.

Reageer