Happerend of tikkend geluid bij het afspelen van Netflix, YouTube ect via LG Oled B6v

Hallo, sinds een paar weken heb ik last van een tikkend geluid als ik de apps opstart van de Lg Oled B6v na enige tijd is het geluid weer normaal, verder met tv kijken met de ziggo horizon is er niks aan de hand. Maar het is wel bloed irritant het lijkt erop dat de sonos playbar het geluid niet goed ontvangt. Als ik in de info kijk van de sonos app staat er Null burst geen idee wat dit betekend. Heeft er iemand nog meer dit probleem?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Zou je willen verzoeken een diagnose aan te maken van het systeem binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Het bevestiging's nummer zien we graag tegemoet.
Diagnose kun je versturen vanuit de Geavanceerde Instellingen.
Of via een computer door bovenin op de Help knop te drukken.
Hallo, is hier ook een oplossing op gevonden? Ik heb namelijk hetzelfde maar dan met een samsung tv en KPN en het geluid is normaal bij tv kijken, maar vaak een tikkend geluid bij Netflix en films vanaf de NAS.
Reputatie 5
Badge +2
@User634843 Hiervoor hebben we een oplossing. Ik heb op je PM gereageert met een vraag voor een diagnose.
Hallo Remonz ik heb precies hetzelfde probleem.
Ook met dezelfde tv in combinatie met netflix en Sonos
Reputatie 5
Badge +2
Stuur even een diagnose in nadat het probleem zich voordoet en reply hier het bevestiging's nummer.
Dat probleem heb ik ook ......wat kan ik daar aan doen ?
Reputatie 7
Badge +2
Dat probleem heb ik ook ......wat kan ik daar aan doen ?

Zien graag een diagnose tegemoet welke je kan verzenden zoals beschreven staat op de volgende webpagina.
7894814 Nummer
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb de update klaargezet. Ga in de Sonos app naar instellingen en kies voor online updates.
Reputatie 2
Badge
Ik heb hetzelfde probleem denk ik, ik heb een diagnostisch nummer: 7928535
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb hetzelfde probleem denk ik, ik heb een diagnostisch nummer: 7928535

Wil je vragen telefonisch contact met onze support desk te leggen.
Dit probleem zal even verder onderzocht moeten worden.
Als je contact op neemt, graag referentie nummer.: 171009-001201 aankaarten.

Voor alle andere gebruikers, graag eerst controleren of uw Sonos systeem up to date is naar 8.0 alvorens diagnoses in te sturen.
8.0 zou algemene Dolby Digital problemen moeten oplossen, en hier hoeven we geen nood-patches meer voor uit te drukken.