Beantwoord

haperend geluid sonos arc met samsung tv

  • 26 August 2020
  • 29 reacties
  • 4678 Bekeken

Bij het aanzetten van mijn Samsung tv 65Q95T hapert geregeld het geluid. Indien ik overschakel naar spotify heb ik geen probleem. Als ik vervolgens weer terug naar tv ga heb ik weer problemen ( ook bij gebruik Netflix en Videoland  via tv app). Indien ik de HDMI kabel uit en opnieuw in de sonos arc zet is alles weer goed. Echter dit kan toch niet de bedoeling zijn van deze soundbar? Support wordt gewaardeerd. 

icon

Beste antwoord door Mgoudapp 18 December 2020, 09:42

Bekijk origineel

29 Reacties

Badge

@Sonos zie bijgaand bericht van Samsung. Wat is jullie status?

‘De oorzaak van het probleem dat het geluid af en toe verloren gaat tussen onze tv en Sonos SB, oorzaak komt omdat de Sonos SB abnormale geluidsgolven aan onze tv afgeeft. Samsung is bezig om dit probleem in overleg met Sonos dit op te lossen. Meerdere merken ervaren deze issues momenteel met de Sonos soundbar. Met een andere soundbar zal het naar behoren werken.’

 

Heeft iemand wellicht informatie over een oplossing van dit probleem?

 

Leuke dure set Frame en Sonos Arc + surround speakers maar het geluid blijft maar haperen. Inmiddels klaar met de hdmi kabel eruit en erin te pluggen. Dit is toch waanzin voor zo’n duur spul…

 

Bij nader inzien toch maar een andere sound systeem moeten aanschaffen ipv de Sonos Arc

Badge

 

Heeft iemand wellicht informatie over een oplossing van dit probleem?

 

Leuke dure set Frame en Sonos Arc + surround speakers maar het geluid blijft maar haperen. Inmiddels klaar met de hdmi kabel eruit en erin te pluggen. Dit is toch waanzin voor zo’n duur spul…

 

Bij nader inzien toch maar een andere sound systeem moeten aanschaffen ipv de Sonos Arc

Zeker. Sonos heeft inmiddels een bèta versie (12.2.3) beschikbaar voor de arc, 1x in de 4 weken uitval gehad. Via Sonos support kun je deze versie aanvragen dan wordt deze handmatig op je arc geïnstalleerd. 

Top! Ben benieuwd, dan kan ik van het optische af. Ik zal deze aanvragen en houd ieder op de hoogte. Dank!

Reageer